Gå til innhold

beste 19" lcd skjerm for max 3k..


ssswopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den har jo ikke DVI da

og hva er DVI??

DVI vil si at signalet fra skjermkortet til skjermen går digitalt. Mens

VGA som er standar går analogt. Det digitale signalet er mye renere og er bedre en det analoge. jeg ville gått for den Samsungen med dvi, som jeg faktisk selv har bestillt for 3-4 timer siden.

 

Edit: Litt om DVI, hentet fra Øyvind Dahle sin Guide :

http://www.hardware.no/artikkel/8623/10

Endret av zuco~
Lenke til kommentar
den har jo ikke DVI da

og hva er DVI??

DVI vil si at signalet fra skjermkortet til skjermen går digitalt. Mens

VGA som er standar går analogt. Det digitale signalet er mye renere og er bedre en det analoge. jeg ville gått for den Samsungen med dvi, som jeg faktisk selv har bestillt for 3-4 timer siden.

 

Edit: Litt om DVI, hentet fra Øyvind Dahle sin Guide :

http://www.hardware.no/artikkel/8623/10

så du vil si at DVI er bedre...?? hvor mye kostet den skjermen da??(skjønnte ikke så mye av den siden..)

Lenke til kommentar
den har jo ikke DVI da

og hva er DVI??

DVI vil si at signalet fra skjermkortet til skjermen går digitalt. Mens

VGA som er standar går analogt. Det digitale signalet er mye renere og er bedre en det analoge. jeg ville gått for den Samsungen med dvi, som jeg faktisk selv har bestillt for 3-4 timer siden.

 

Edit: Litt om DVI, hentet fra Øyvind Dahle sin Guide :

http://www.hardware.no/artikkel/8623/10

så du vil si at DVI er bedre...?? hvor mye kostet den skjermen da??(skjønnte ikke så mye av den siden..)

Er vel ikke så mye bedre, mer smak og behag. Den andre skjermen koster 500 kr mer. Og da er den 4 ms raskere. og det er DVI utgang med.

Lenke til kommentar
den har jo ikke DVI da

og hva er DVI??

DVI vil si at signalet fra skjermkortet til skjermen går digitalt. Mens

VGA som er standar går analogt. Det digitale signalet er mye renere og er bedre en det analoge. jeg ville gått for den Samsungen med dvi, som jeg faktisk selv har bestillt for 3-4 timer siden.

 

Edit: Litt om DVI, hentet fra Øyvind Dahle sin Guide :

http://www.hardware.no/artikkel/8623/10

så du vil si at DVI er bedre...?? hvor mye kostet den skjermen da??(skjønnte ikke så mye av den siden..)

Er vel ikke så mye bedre, mer smak og behag. Den andre skjermen koster 500 kr mer. Og da er den 4 ms raskere. og det er DVI utgang med.

frista litt den skjønner du.. :p

Lenke til kommentar
skal ha ny skjerm selv jeg.. MAX 3K, 19" til spilling med DVI utgang.. hehe.. så følger litt med på denne tråden, men jeg kan ikke overskride 3000kr nesten kanskej max 200kr mer en 3K

samma her...

kan ikke kjøpe for så mye mer enn 3k, for jeg sparer(den sparinga begynner og gå dårlig.. :( , men så var jeg jo så smart å kjøpte en data på rommet, å da trenger jeg jo seff høytalere(har funnet noen for 1200) og en flatskjerm..

Lenke til kommentar

hehe, jeg har bare et budsjett sånn ca å gå etter, men har andre ting jeg skal ha også.. får stipend på 5.8K regner jeg med, skal ha skjerm, ram, strømforsyning... blir mye penger å skal helst rundt 5000kr derfor ikek jeg kan betale mer en max 3000kr =P også av er det prisipet, å betale mer enn 3000kr for en skjerm syntes jeg er vilt.. hehe

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
hehe, jeg har bare et budsjett sånn ca å gå etter, men har andre ting jeg skal ha også.. får stipend på 5.8K regner jeg med, skal ha skjerm, ram, strømforsyning... blir mye penger å skal helst rundt 5000kr derfor ikek jeg kan betale mer en max 3000kr =P også av er det prisipet, å betale mer enn 3000kr for en skjerm syntes jeg er vilt.. hehe

ja, ihvertfall for meg som bare er 14 og ikke har no jobb eller noe sånn.. må bare spare ukelønna.. :p

Lenke til kommentar
denne?

 

ser iallefall bra ut, men selv når jeg var fattig ungdom gikk jeg for nå billigere.. hatt det snart 2år.. funker som faen.. hehe... men har bare koblet opp til 2.1 =P har ikke kjøpt ledninger til annleget enda.. hehe..

den ja..

 

må jo ha noe bra når man først skal kjøpe noe.. :D også er jo jeg sånn at jeg bare må ha bass jeg da.. :cool:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...