Gå til innhold

tråden for dei som hater WoW.


Anbefalte innlegg

etter såm eg hører, både her og der at folk er drit lei av at folk snakker om WOW, hele tiden, går forresten i klasse med 10 personer, der 7 e wow frelst 24/7, de e så JÆVLA irriterende, for dei snakker aldri om andre ting enn WOW, er det flere som deler samme synspunkt som meg? og hvorfor missliker du spillet?

 

har spilt det selv i 25 minutt elns. og de var mer enn nok for meg.

 

kort sagt, de spillet :thumbdown:

 

 

folk som liker wow, kan ikje dere bare lå være å poste? please.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rettet gramatisk:

Slutt å vær så fjortiss, kanskje ikke du har et slikt synspunkt. Men det er liksom andre som har det synspunktet.

 

Rapportert meg selv.

 

 

Slutt å vær eså fjortiss, kanskj eikke du har et slikt synspunkt, men det er liksom andre som har et slikt synspunkt.

 

rapporterer meg sjøl

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284

Hva er vitsen med å starte en slik tråd? Den hjelper ikke noen me noe, den inneholder bare destruktiv kritikk å det er sikkert noen som deler dine synspunkter, men garantert ikke så mange på dette forumet tho... :no:

 

EDIT: Glemte ett ord :O

Endret av medlem-75284
Lenke til kommentar
nei Wow er et spesielt spill, som du enten hater eller elsker,

Hmmm, jeg spilte det i en ukes tid. Greit nok, det er et gøy spill. Men jeg gidder ikke bruke tid på det. Har ikke så mye mulighet til det heller.

 

Du bommer nok litt med "elsker eller hater" teorien din.

 

Og WoW er ikke noe "spesielt" spill, det er i en spesiell sjanger som du kanskje ikke liker?

 

Slik er det noen ganger. Slutt å whine.

Lenke til kommentar

Trådstarter:

 

Husker den tiden diablo 2 herjet vilt. Jeg orket aldri å sette meg inn i spillet noe særlig. _Mange_ klikket helt og snakket kun om enigma osv (armor med teleport).. Det ble mye i lengden..så jeg skjønner deg. MEN, lett å bli bitt av basillen når du først setter deg ned. 25 minutt er jo ingenting. Nå sier jeg ikke at du må sette deg ned å spille deg ihjel, men hvorfor poster du her i det hele tatt?

 

 

Og Ctv..du eier. Go you.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...