Gå til innhold

Hvordan få tak i filer som ligger på C:\skrivebord


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har en harddisk som står litt i stå her nå. Den vil ikke starte opp Windows, og jeg vil derfor legge inn Windows på ny. Men jeg har noen forholdsvis viktige filer som ligger på skrivebordet. Problemet er når disken settes i en annen Pc får jeg tilgang til alle mapper, utenom disse som e "private" Da jeg trenger å være innlogget på OS på denne disken.

 

Noen som vet hvordan jeg kan hente ut disse filene? Trenger den. :)

 

Danke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beskrivelse for Windows XP: Høyreklikk på mappen det gjelder, velg Deling og sikkerhet. Klikk Sikkerhet og deretter Avansert. Klikk så på Eier og deretter merker du din egen konto (påloggingsnavn). Merk også for Erstatt eier av underbeholder og -objekter og trykk deretter OK. Det kan ta litt tid å få satt eier, men etterpå skal det være fritt fram.

 

Edit: Gjør som Ueland sier først, jeg glemmer av det der bestandig...

Endret av Spirograf
Lenke til kommentar
Beskrivelse for Windows XP: Høyreklikk på mappen det gjelder, velg Deling og sikkerhet. Klikk Sikkerhet og deretter Avansert. Klikk så på Eier og deretter merker du din egen konto (påloggingsnavn). Merk også for Erstatt eier av underbeholder og -objekter og trykk deretter OK. Det kan ta litt tid å få satt eier, men etterpå skal det være fritt fram.

 

Edit: Gjør som Ueland sier først, jeg glemmer av det der bestandig...

Fungerte perfekt :)

 

Da har jeg fått svar på mitt spørsmål, takk for raske svar :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...