sageman Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Jeg synes et problem med BF2 er at folk er ikke redd for å dø! Jeg tror folk ville blitt mer forsiktige og dermed fremme mer strategi og taktikk og samarbeid på begge sider hvis man for eksempel måtte vente 30sek for å spawne...og medic ville spilt en større rolle også... Synspunkter? Endret 5. september 2005 av Mo0nH0wL
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg synes et problem med BF2 er at folk er ikke redd for å dø!Jeg tror folk ville blitt mer forsiktige og dermed fremme mer strategi og taktikk og samarbeid på begge sider hvis man for eksempel måtte vente 30sek for å spawne...og medic ville spilt en større rolle også... Synspunkter? hmm...personlig synes jeg at kamikazeangrep (f.eks Spec Ops som løper inn på tanks for å C4'e dem) burde straffes ganske høyt. de som mottar Medal of Honor, Victoria Cross etc gjør det jo ikke fordi de kamikazeangriper en fiende med C4 hvis man ligger nede og venter på revive, skal ikke artilleri aom treffer deg direkte blåse deg til himmels og hvis man dør fordi man f.eks hopper ut av fly i 2000 meters høyde bør spawntiden utvides.
Gromle Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 De fleste spill av den typen blir fantastisk mye bedre når det faktisk får konsekvenser når man dør. Begrenset antall liv og friendly fire gjør ting mye bedre! Er det mulighet å begrense antall liv en spiller har i BF2?
sixx Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 synes død prinsippet i bf2 er ganske bra jeg... kunne jo hatt sånn sensorer da, så når man ble skutt så har man merket skuddene på seg selv...MEN det er vel ikke så populært
Aasgaard Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Lengre spawntid hadde nok ikke vært en dum idé, nei. Men da måtte kanskje brett forandres litt, med tanke på at det til enhver tid ville være færre spillere på det (ettersom man bruker mer av tiden som død).
vstr Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Lengre spawntid hadde nok ikke vært en dum idé, nei. Men da måtte kanskje brett forandres litt, med tanke på at det til enhver tid ville være færre spillere på det (ettersom man bruker mer av tiden som død). ikje vist folk kan spille mer taktisk og tenke litt på konsekvensene av død.
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Lengre spawntid hadde nok ikke vært en dum idé, nei. Men da måtte kanskje brett forandres litt, med tanke på at det til enhver tid ville være færre spillere på det (ettersom man bruker mer av tiden som død). ikje vist folk kan spille mer taktisk og tenke litt på konsekvensene av død. jepp, som nevnt tidligere, selvmordsangrep bør STRAFFES! Ville du ha løpt fram til en M1A2 og plassert masse C4 og detonert med en gang, liksom?
Ulf Isaksen Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 greit som det er. har lite lyst til å dø uansett
Markaren Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Lengre spawntid hadde nok ikke vært en dum idé, nei. Men da måtte kanskje brett forandres litt, med tanke på at det til enhver tid ville være færre spillere på det (ettersom man bruker mer av tiden som død). ikje vist folk kan spille mer taktisk og tenke litt på konsekvensene av død. jepp, som nevnt tidligere, selvmordsangrep bør STRAFFES! Ville du ha løpt fram til en M1A2 og plassert masse C4 og detonert med en gang, liksom? JA, siden jeg likevel kom til å dø.. Hvorfor ikke ta noen med meg.. Kan bli ensomt der man havner etter å ha drept 16454 stykker.
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Lengre spawntid hadde nok ikke vært en dum idé, nei. Men da måtte kanskje brett forandres litt, med tanke på at det til enhver tid ville være færre spillere på det (ettersom man bruker mer av tiden som død). ikje vist folk kan spille mer taktisk og tenke litt på konsekvensene av død. jepp, som nevnt tidligere, selvmordsangrep bør STRAFFES! Ville du ha løpt fram til en M1A2 og plassert masse C4 og detonert med en gang, liksom? JA, siden jeg likevel kom til å dø.. Hvorfor ikke ta noen med meg.. Kan bli ensomt der man havner etter å ha drept 16454 stykker. LMAO :!:
chokke Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 De kan jo gjøre det sånn at normal spawntid på ranka servere er 30 sek og for hver du dreper blir spawntiden lavert (i mangel av bedre ord) med 5 sek, så dreper du 6 på rad får man instant spawn, eller de kan sette en cap på 5 sek, og hvis man får "is no more" blir spawntiden utvidet med 30 sek.
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 De kan jo gjøre det sånn at normal spawntid på ranka servere er 30 sek og for hver du dreper blir spawntiden lavert (i mangel av bedre ord) med 5 sek, så dreper du 6 på rad får man instant spawn, eller de kan sette en cap på 5 sek, og hvis man får "is no more" blir spawntiden utvidet med 30 sek. jeg ville tro at du mener at hvis du dør, så blir spawntiden den samme, for ellers kunne baserapere etc hatt det forferdelig moro
MrLee Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Jeg utfører ofte slike "kamikaze" angrep med C4. Men jeg vil si at jeg lykkes (og overlever) oftere enn jeg sprenger meg i filler. Som oftest er det tanken som oppdager meg pga 3rd person view og skyter meg Og uforsiktighet i BF2 har jo en negativ effekt. 1 negativ ticker for hver død uten medic revive. Men det er det de ferreste som tenker på, spesiellt på public. Da er det generellt sett veldig lite "team" følelse som er ute og går.
chokke Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 De kan jo gjøre det sånn at normal spawntid på ranka servere er 30 sek og for hver du dreper blir spawntiden lavert (i mangel av bedre ord) med 5 sek, så dreper du 6 på rad får man instant spawn, eller de kan sette en cap på 5 sek, og hvis man får "is no more" blir spawntiden utvidet med 30 sek. jeg ville tro at du mener at hvis du dør, så blir spawntiden den samme, for ellers kunne baserapere etc hatt det forferdelig moro neinei, tenkte bare for de som IKKE baseraper, statshorer vil ALLTID finne en måte å omgå systemet på. Hvis man dreper mange uten å dø, så suicider via c4 på tank eller no får man spawn time på 35 sek. Men hvis f eks en pilot av BH krasjer det i bakken får kun piloten 30 + sek.
MrLee Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 neh, hvor ofte krasjer en BH pilot med vilje? Blir for dumt å straffe folk for uhell (men d'oh, er det ikke det BF2 går ut på da slik det er i dag? )
vstr Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 neh, hvor ofte krasjer en BH pilot med vilje? Blir for dumt å straffe folk for uhell (men d'oh, er det ikke det BF2 går ut på da slik det er i dag? ) Et eksempel fra virkeligheten: du er ute i krig, så kommer det et skudd gjennom hodet, og så tenker du bare, nei faenm no va eg uheldig, kan eg få et liv til, kan jo ikje straffe meg siden eg va så uheldig.
MrLee Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 sant nok, men her er det snakk om å gjøre det litt mindre attraktivt å dø. slik at man ikke får så mange kamikaze angrep o.l.. ser ingen grunn til å omfatte en BH pilot som styrter i det...
sageman Skrevet 6. september 2005 Forfatter Skrevet 6. september 2005 Jeg synes det burde gjelde alle, uansett...sånn som det er nå har du jo Engineers som springer rett fremfor en tanks for å prøve å legge ut miner, tilogmed Medics som går "head-on" med en tanks og prøver å ta den ut med handgranater! Det er ikke så nøye, man lever om 10sek igjen allikavel. Det blir rett og slett for dumt og gjør det vanskelig å legge opp til noe særlig med taktikk når motstanderne ikke har et fnugg av dødsangst...la det å dø svi litt...
TheDarkListener Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Hva med 1 minuspoeng for å dø, to for "is no more"? Og heller heve antall poeng du får for noe annet. Bedre det enn å være dø 90% av spilletiden. Endret 6. september 2005 av TheDarkListener
BigWhig Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Er ikke spesielt glad i lange spawn-tider. Har spilt Vietcong MP med opptil 45 sek spawn, og lite er så kjedelig som å vente lenge på spawn. Spesielt dersom du ender opp me å spawne rett foran fienden, eller i artillery. Kunne som DarkListener sier gi mer minuspoeng ved "is no more". Gjerne da minuspoeng på spilleren og ikke bare minus på tickets på laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå