Gå til innhold

damer på hardware


Lucifer89

Anbefalte innlegg

ja som tittelen sier så er det noe jeg har lurt litt på. er det noen jenter, damer eller kvinner som er på dette forumet og kan dere noe om pc

 

(dette er ikke ment nedverdigende men har noen veninner som ikke kan bak frem på en pc, og hadde detikke hvert for at det var kliseèr på tv så hadde de sikert ikke funnet bildet heller)

 

men dette er som sagt ikke ment vondt mot noen som helst.

 

men det hadde vert skøy å se om det er noen damer her på forumet :)

men eller ha en aldeles fin aften :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har vell vært en del slike poster opp i gjennom tidene. Og ja, det er innovertiss her på forumet selv om det blir dominert av utovertiss.

Flertallet av folkene her på forumet er gutter ja, men når det snakker om hvem som blir dominert av hvem så virker det noen ganger som det er omvendt :p

 

For å gi et eksempel: Dame starter tråd og ørten gutter svarer kjapt og flittig. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

*Hoppe opp med hånden i lufta* Jeg er jente! :p (skjønte dere vel ikke da dere så nicet mitt?=P)

 

Tja.. skla vi se.. hva kan jeg om PC? Sånn ca ingenting? Selvom min kjære er lidenskapelig opptatt av denne firnuelige oppfinnelsen, kan jeg ikke så mye fordet. Men etter snart et år har jeg begynt å lære, sånne ting som hva en UBS eller USB kabel er, hva en URL er, hvordan jeg skrur av og på pc'n ;) Er faktisk så skilled at jeg har laga hjemmeside! :w00t:

 

Har tilogmed lært meg sånn data språk; LOL, ROFL, n00b (elr no) , og OMG ( begynte å si det å, da ble jeg nesten drept av gode venninder og foreldre, de syns ikke det var like atig at jeg sa det hele tiden)

For øvrig har jeg funnet ut at jeg har data dysleksi, dvs, jeg klarer ikke skrive på dette jævla tastaturet. Så da har jeg en unnskyldning til alle skriveleifene!

 

Er vel i bunn og grunn kun her fordi kjæresten min er her? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...