Gå til innhold

3dmark score lav :-|


coin15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en shuttle sn25p med AMD xp3500 @ 2.5 ghz XFX geforce 6800gt @ ultra 1024ram og scorer bare 4898 i 3dmark 05 WHY?!?!

Hum, høres ut som det er noe feil her ja. Tror jeg? Burde vel få bedre score med en slik cpu og det skjermkortet. Ikke det at jeg har peiling på AMD, men det her er snakk om AMD64?

Lenke til kommentar

Får 4465 med mitt oppsett (se profil) med en 6600GT

 

Så noe er virkelig feil hos deg ja. Har du mange programmer som ligger i bak grunn? Slått av Antivirus? Er det en rein Windows installasjon? (Jeg får ikke det resultatet i dag i hvertfall). Riktige drivere?

 

EDIT: så at du har en Shuttle, har lest at disse får litt lavere enn vanlige maskine, men du burte fortsatt få en del mer enn det du får i dag.

 

EDIT: brodern får litt over 5100, og har nesten det samme oppsettet som meg (4000+ i stedet) og en X800XL. Ett kort som yter dårligere enn ditt.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

At man opplever svingninger i scoren i forhold til hva andre får, er helt normalt, er mange ting som spiller inn. Drivere, progammer som kjører i bakgrunn. Selv om prosessoren er overklokket, så avhenger 3dmark 05 veldig av skjermkortet. Har klokka en venice fra 1800mhz til 2610mhz, og 05 scoren min økte bare med 375 poeng.

Endret av Lord_Linus
Lenke til kommentar

Kan være klokket for høyt, fikk lavere score når jeg klokket for mye (fikk ikke artifacts), klokk litt ned og se om det hjelper, kan også være at psu ikke gir nok strøm. satt geforce6800nu kortet mitt i pcen til dama, med en 250w jalla strømforsyning, nfsu2 gikk ikke glatt i 1024x768 engang. eneste forskjellen er at hu har xp2600 og jeg har amd64 3000+

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...