Gå til innhold

msn 7.5 funker ikke


Greysoul

Anbefalte innlegg

jeg lastet ned msn 7.5 og innstalerte det for litt siden, men hvær gang jeg prøver å logge på får jeg bare feilmelding: msn messenger har et problem og må lukkes..

dette er jævla irriterende fordi jeg får sånn popup fra norton også og skal jeg fjerne den måtte jeg laste ned den nye versjonene av msn..noen som vet hva som er galt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et rart problem med msn 7.5:

På min bruker (på PCen) funker det helt fint, men når broren min skal logge seg inn på msn med sin msn konto, på sin bruker (på PCen), får han opp feilmelding. Men hvis jeg logger meg på msn med min konto på hans bruker kommer jeg på med en gang, så hvis jeg logger med ut av kontoen så kan han logge seg på. Det virker som at jeg må logge meg på msn en gang før han kan logge seg på. Hvordan fikser jeg det?

Har nå nedgradert den til 7 fordi det er gansker irriternede at jeg må logge meg på min msn konto en gang før han kan logge seg på.

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke logget på msn 7.5.

På feilmeldingen står det:

 

Vi kunne ikke logge deg på MSN Messenger nå. Prøv igjen senere.

 

MSN Messenger har gjort flere misslykkede forsøk på å logge deg på.

Det kan hende brannmuren blokkerer Messenger slik at den ikke kan koble seg til tjeneren. Kontroler brannmurinnstillingene. Du finner mer informasjon i instruksjene fra forhandleren.

 

80048820

 

EDIT: Lastet ned MSN 7.0 og da funket det, hørte også at msn 7.5 ikke fungerer på win 2k? (bruker selv XP)

Da er det vel sikkert noe bug med siste versjon av msn, eller at den ikke vil fungere på piratkopierte xp-er?? :whistle:

Men den funka et par dager før den konka ut...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...