Gå til innhold

hva SKJER med forumet?


Anbefalte innlegg

er det mulig hvor dårlig dette forumet her har blitt i det siste, jeg husker så godt hvor hyggelige folk var før og svarte med en gang men nå har alle disse fjortissene, snakker ikke om alle nei, men visse folk som spørr om hvordan det er å starte på ungdomsskolen?

finn det ut sjøl ikke spørr om det på et forum!

Endret av Master Casemod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det mulig hvor dårlig dette forumet her har blitt i det siste, jeg husker så godt hvor hyggelige folk var før og svarte med en gang men nå har alle disse fjortissene, snakker ikke om alle nei, men visse folk som spørr om hvordan det er å starte på ungdomsskolen?

finn det ut sjøl ikke spørr om det på et forum!

Forumet har forandret seg, ja. Men eksempelet ditt på hvordan forumet har forandret seg til det værre, var ikke spesielt bra.

Du bør nok komme med noe bedre hvis du forventer å få seriøse tilbakemeldinger på denne tråden.

 

OT:

kfz: Det er ingen norske ord som slutter på 2 M'er.

Endret av f00b
Lenke til kommentar

Jeg kan kaskje si meg enig i at forumet har endel postekåte unger rundtom.

Trådstarter kan kanskje prøve å komme med noen saklige argumenter istede for "har du røyka hasj, dette suger" etc.

 

Master casemod, du er ikke så veldig godt eksempel du heller at det gjør noe.

HEHEHEHAHAAHAH! MASTERN IS BACK FOR MORE BULLSHIT AND JOKES!!

 

hærlig rolf^^ hehe, ja skuffet over det elfag ermm.gif ^^ neida eg berre tullar eg:p

 

======================================

 

hæææ!!?! 125grader?

 

shitt!

ikke bra, systemet mitt er sikkert mer stabilt enn det der da^^ hehe

 

og PGA det er en shuttle, og shuttle er kjent for å bli varm, særlig med high end komponeter^^

 

 

Kom med et saklig argument, så blir alt lettere :)

Lenke til kommentar

Kan være enig i at forumet var bedre før. I løpet av det året jeg har vært her, synes jeg det har utviklet seg negativt. Dette fordi jeg mener at det startes alt for mange søppelposter som ikke har noe inne på et noen lunde seriøst forum å gjøre. Nå har vi jo en søppelkategori, men når noe av det stoffet som tas opp der blir for dårlig, da er det ikke morsomt lenger.

 

Men jeg skal ikke kritisere. Vi har noen flotte moderatorer som gjør jobben sin godt. Og lager man poster i den seriøse delen av forumet (les; alt utenom OT), får man som oftest konkrete svar som kan være til stor hjelp for liten og stor. :D

 

Lev vel hw.no :love:

Lenke til kommentar
jo desverre.

Ikke ifølge bokmålsordboka, såfremt en ser bort ifra mm. Men, da dette er en forkortelse på to bokstaver, er det heller ikke et ord i den forstand.

 

For øvrig kan jeg tildels være enig i trådstarter - det generelle kvalitetsnivået på enkelte forumkategorier har muligens sunket. Men seriøsitetsnivået varierer avhengig av den aktuelle kategori - eksempelvis har CS- og WoW-forumet langt flere useriøse spam-innlegg alà «OLD!111» enn resten av forumet tilsammen. Det har litt å si hvor du befinner deg på forumet, med andre ord.

 

Jeg synes moderatorene gjør en glimrende jobb. Det må være såpass strengt for at ikke forumet skal oversvømmes av intetsigende tråder og idiotiske utsagn. Dersom slikt ikke hadde blitt luket bort, ville det vært nærmest umulig å føre en seriøs diskusjon.

Lenke til kommentar
Jeg kan kaskje si meg enig i at forumet har endel postekåte unger rundtom.

Trådstarter kan kanskje prøve å komme med noen saklige argumenter istede for "har du røyka hasj, dette suger" etc.

 

Master casemod, du er ikke så veldig godt eksempel du heller at det gjør noe.

HEHEHEHAHAAHAH! MASTERN IS BACK FOR MORE BULLSHIT AND JOKES!!

 

hærlig rolf^^ hehe, ja skuffet over det elfag ermm.gif ^^ neida eg berre tullar eg:p

 

======================================

 

hæææ!!?! 125grader?

 

shitt!

ikke bra, systemet mitt er sikkert mer stabilt enn det der da^^ hehe

 

og PGA det er en shuttle, og shuttle er kjent for å bli varm, særlig med high end komponeter^^

 

 

Kom med et saklig argument, så blir alt lettere :)

Har flere "godbiter"...

 

hehehe, martin blir glemt^^ neida, bare kødder.

 

du share the pain! hva er problemte ditt? gå å skaff deg et liv a! før du kommer ut for en ulykke eller noe!

 

herregud at dere kunne gå på denna her ass! Omg detta er det råeste som ever ass! herregud hvor dumme folk kan bli som gikk 5 på denna her!

 

skjønner ikke at det var kødd engang vett

 

å alle falt hehe!

 

lurte dere HARDT der ja! eller hva?

 

alle gikk for den eller hvA?

 

sikkert den største scammen på hele forumets historie eller noe.

 

herregud, hvis du mener at jeg ikke har Økonomi så børr du holde kjeft. jobber ikke som vaskedame eller noe sånt jeg, men det virker det som du gjør^^

 

uuuu, gammal er du a?`14? eller 13?

 

hallo alle WOW tullinger!

 

jeg veit at mestepartene av DERE syns at GW suger fordi det ikke betales! MEN VET DERE HVA? HÆÆ!

 

DERE HAR IKKE LIV FORDI DERE BETALER 100K MÅNEDNE FOR ET UTDATERT MEGHARD I RASSEN! VET DERE HVA?

De I WOW KAN GÅ Å LEGGE SEG eller SKAFFE SEG ET FORDØMT LIV! HELE GJENGEN!! Stikk å SKAFF DERE ETT LIV A!

 

HERREGUD SÅ PATETISKE NOEN AV DERE WOW folk ER ASS! jeg mener ikke ALLE men noen er helt oppskada og CP trøkk idioter!

 

Hilsen EN WOW HATER!

 

jeg kan banne på at jeg er smartere enn henne...hvertfall sprekere!..og jeg EIER hu i MOHAA og i å bygge pcer!

HAHAHAHA

 

JEG GIR FAEN I DEN DRITTLOVEN!

EU å norske staten kan dra til`******* med loven sin å stikken den hardt opp i rumpa!

om purken kommer på døra så kjemper jeg imot til siste sekund!

de kan***** seg selv for dette...

FAEN da flytter jeg til USA ass

det gidder jeg ikke

JEG LASTER NED SÅ MYE JEG VIL!

ingen idiotlov skal få meg til å slutte!

 

"vi skal sjekke pcen din for filer" sier sikkert purken

da ler jeg meg ihjel ass!

 

 

SEEK AND DESTROY ! mot EU FOLK!

hvis snuten så mye som tar på pcen min så klikker jeg mentalt!

det tåler jeg faen ikke!

Endret av datating
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...