Gå til innhold

NFSU2 Henger seg i menyen


Anbefalte innlegg

har et problem med nfsu2, det henger seg med en gang jeg kommer inn i menyen med alle nvidia drivere nyere en 76.45. skjønner ikke hva det kan være. bruker 78.03 driverene nå, håpa kansje at de hadde gjort susen. men henger seg fortsatt. noen som vet om en måte å fikse det på ?

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har samme problem selv og fant flere på google.

får sånn 1 bilde hvert 5-6 sek.

ja ligner på at vi har samma problem ja. litt irriterende. har lyst til å få spilt det siden det er en stund til most wanted kommer, men vil heller ikke bytte tilbake til en eldre driver siden andre spill da ikke fungerer like bra f.eks BF2. syns de burde komme med en patch til spillet, selv om det ikke er helt nytt.

Lenke til kommentar

Hos meg henger spillet seg tilfeldig. Noen ganger i menyen, noen ganger inni spillet. Jeg må trykke ctrl+alt+del, da får jeg switchet tilbake i spillet igjen, så fortsetter det en stund til, før det låser igjen. Kjører for øyeblikket 77.77 driverne, men med 67.66, så gikk alt fint.

 

Først trodde jeg det var et problem med overklokking, men etter å ha satt alt tilbake til originalt, var problemet der fortsatt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...