Gå til innhold

Får ikkje starta opp shuttlen min!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Eg har ein god gammal Shuttle SB51G, som so langt ikkje har svikta meg. I det sista har det derimot oppstått nokre rare ting. Eg har kopla alt i frå PC'en og flytta på den, for så å oppleve at den ikkje starter. Eg kan trykka 1000 gongar på Powerknappen utan at noko skjer. I stille fortviling kan eg gå på butikken, for å finna PC'en oppe og går når eg kjem heim. Etter kvart har eg vorte trygg på at den VIL starte, berre eg gjer den litt tid, men no held ikkje den trua lengre. NO startar den sjeldnare og sjeldnare, og eg er redd for å slå den av. Men det må vi jo av og til (les: lyn og torden). EG har skrudd alle komponentane frå kvarandre, resatt CMOS og sjekka alle kontaktar. I maskina står det ein Nec DVD brennar, 2 seagate disker, eit 9600 pro ultimate edition og eit gigabit nettverkskort. Eg lurte på om det ikkje var nok straum, men det har jo holdt i fleire år no med samme oppsett. EG verker etter å kjøpe ny, men har ikkje råd akkurat no. Er det nokon som har opplevd noko liknande eller som aner kva som kan vera gale?

 

Mvh Koshs

Endret av Koshs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...