Gå til innhold

Hvordan få kulere rom


Mafiabåss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å gjøre rommet tøffere trenger du et tema; jeg har valgt film som mitt tema, derfor finner du Darth Vader-telefon, en snakkende Bluto fra Animal House, en samling med DVDer og plakater og småbilder på veggen.

Ellers kan jeg anbefale denne siden, der du kan ta et bilde du liker og forstørre det til den størrelsen du vil, og printe det ut. Det blir som oftest veldig stilig, og gir rommet særpreg.

Lenke til kommentar

(Dette er setningen jeg aldri trodde jeg skulle få mulighet til å skrive på hw.no-forumet...) Kjøp noen interiørblader! Det er greit nok at man ikke trenger å få noen andre til å diktere hva som ser bra ut eller er moderne, og det er neppe aktuelt å kjøpe møbler til noen hundretusener, men det går an å snappe opp mye lurt fra slike blader likevel; en snasen kontrast, en original ide eller bare noen herlige overganger. En bør holde seg unna de trauste og trøtte bladene, designet på forsidene pleier å si veldig mye om bladets innhold.

Lenke til kommentar
UGLY, stygt, ikke pent, mindre vakkert etc etc.

 

no offence.

Greit nok det. Opplegget ble jo heller aldri konstruert for å være pent, men for å være nyttig (og litt utenom det vanlige).

Off-Topic; Stygt, eller ikke stygt! Gutten hører på Suzanne Vega! Det trodde jeg at jeg var den eneste her på forumet som gjorde..

 

:w00t:

 

 

On-topic; Som mange sier er.. Er rommet RYDDIG, så blir det fort litt stilig! Er det rotete så får det aldri blitt stilig..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...