Gå til innhold

Noen som har testet FSC Amilo M4438 (2x60gb)?


Gjest Slettet+7412534

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+7412534

Ja, jeg er ganske ny her på forumet, men den pcen som er testet (M3438) er ikke den samme pcen. Den ligner ja, men en del av oppsettet er ulikt. Uansett så håper jeg noen har M4438, som har 2x60 gb (ikke bare 60), wuxga skjerm (ikke wxga+) ellers så er den ganske lik.

 

Jeg skal som sagt bruke maskinen til videoredigering (Pinnacle), se på dvd, høre på musikk, surfe på nettet, og ms office da seff. Jeg vil seff ha en billigst mulig pc, men er ikke redd for å gi litt ekstra for å ha noe som "holder". De ulempene jeg ser med denne pcen er: Litt liten batteri levetid (2 timer), gjennskinn fra skjermen (sollys osv).

 

Ellers så ser den helt topp ut.

 

Noen andre pcer dere vil anbefale??

Lenke til kommentar

Jeg som eier en Dell Inspiron 9300 selv kan ikke gjøre annet enn å anbefale den! Jeg er godt fornøyd på alle områder. Den jeg kjøpte ble også mye billigere enn tilsvarende FS. Jeg kikket ganske mye på 4438 jeg også, men gikk etter hvert bort fra den.

 

Skjermen tror jeg er lik på 9300 og 4438, og skjermen min er jeg godt fornøyd med. Gjennskinn er jeg ikke plaget med.

Lenke til kommentar

Virker som det er greit med erfaring her!

Lurer selv på å kjøpe enten 3438 eller 4438 (billigste versjon). tror det blir pcutstyr som blir levrandør da de er billigst.

Det jeg lurer på er om noen kan fortelle/beskrive forskjellen på wxga og wuxga. (bortsett fra det rent innlysende) Har dette noe å si/er det merkbart i praksis?

Det slår meg at jeg kan kjøpe 3438+2*1024mb ram og ekstra hd for omtrent samme pris som 4438. Da gjenstår egentlig bare cpu og regner med at forskjellen på pm740 og pm750 er veldig minimal.

Noen som har noe å bidra med?

 

Lurer også på om det er fritt fram til å bruke fetere ram? altså pc2-5300 (når man først er i gang mener jeg).

 

Og er det problemer forbundet med å kjøre 2 os (windows og linux) på en pc som har 2 hd i raid config?

 

På forhånd takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...