Gå til innhold

kjøp av kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er et kabinett som ser tøft ut de første dagene men så blir du lei det,GARANTERT..

lian li er et stilrent kabinett som du ikke blir lei av så veldig fort.

microplex selger et lian li pc7b som har god luftgjennomstrømning og hvis du vil ha

vindu så kan du få kjøpt dette og.

 

LINKER:

 

 

kabinett:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND

 

sidedør med vindu:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=W65B

 

 

 

lykke til med kjøp av kabinett samme vilket du velger!

 

mvh haakie

 

 

Edit.skriveleif :p

Endret av haakie
Lenke til kommentar

Til trådstarter: Ja sier meg enig med han over. Det der er ett, ifølge meg, et typisk 14`tiss wanna be coool kabinett som ligner mere på en Transformer en noe til å ha data komponenter i. Hmm vent litt, Transformers er jo bygget opp av data teknologi de også :hmm:

 

Men anyway, se etter ett kabinett som er lett å montere i, har mulighet for god luftstrøm( flere vifteplasser ) og slike ting.

 

Selv har eg ett TT Shark

 

Nonn vil nok mene det er litt 14`tis preg over dette også, men det er lett å montere i, pluss de to grillene på sida gir en ypperlig mulighet for meg å montere mine to 120mm vifter der som blåser inn :cool: har også en 120mm vifte(ut) bak og framme(inn) pluss en 80mm(inn)og en 80mm som blåser ut nede/bak. får god luftlyt og har en IDLE temp på 25+- i kabinettet :yes: Liker man ikkje blå lys er det bare til å koble av bak frempanelet.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Valget falt på TT Shark. Jeg ble forelska i detta med en gang jeg så det. hehe :love:

 

DRIT TØFT!!

 

Takk for rådet :D mvh alex

Blei bitt av det eg også, du kommer ikkje til å angre. Glemte å si i forrige post at det eg likte spess. godt med det i tilleg til at det andre er at du kan ta ut Hovudkort plata i bunn å montere dette utenfor kabinettet, ganske pratisk og lett er det også. Sikkert en del andre som har denne muligheten, men likevel :thumbup:

Men ett tips, vil du ha god luftstrøm på HD`ene, så ta av det vifte filteret på 120mm framme :yes:

 

Hyggelig å vere til hjelp for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Ta AV viftefilteret?

Gi han heller noen tips til fornuftige erstatninger...

 

Jeg er også på utkikk etter et nytt kabinett.

 

-Med vifter,hvis de er stillegående,eller med plass til flere vifter,spes foran hd

-Filter foran vifter,eller plass til det.

-Fungerende støydemping til harddisker

-plass til minst 6 hd uten at de blir for varme

 

Jeg har sett på CM stacker,men kom gjerne med alternativer,om det er noen.

 

P.S Jeg har ikke lyst til å modde eller bytte ut ting.

 

Wildthing

Endret av Wildthing
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

 

Edit: Trådstarter har hatt mer en god nok tid til og endre emnfeltet, tråd stenges.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...