Gå til innhold

Selge pc, Hva må til for å få mest mulig for den?


Anbefalte innlegg

Hei, har en pc som ble kjøpt for 2 år siden, Den inneholder dette:

 

Asus P4S800 Hovedkort for S478/800mhz,

Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800,

DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5,

117572 Sapphire Radeon 9200 Atlantis 128MB DDR ,

LG CD-brenner IDE 52x/32x/52x Hvit,

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920,

Sony DVD-spiller IDE 16x/40x,

Og til slutt:

GlobalWin Kjølepasta (Goop) :w00t::p

 

Den inneholder 2 neon, og 3 fargevifter + De intregerte viftene ;)

 

Litt om formen :

 

Har aldri hatt problemer med den..

 

Litt rotette inni, kablene ligger litt hulter til bulter.. og den bråker litt pga viftene.. Har 2*30cm blåe neonlys som ikke sitter fast + Soundcontroll til NeonLysene ( veldig Harry )

 

Trenger noen tips til hva jeg må gjøre for å få mest mulig for denne!?

 

Obs: Selges uten Windows og Skjerm! :p

 

 

Du finner et bilde HER

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På qxl kan du legge inn en minstepris på det du selger. Så det bør ikke være noe problem at du ikke blir fornøyd med hva du får for den der. Hvis ingen byr minsteprisen, ja da blir den bare ikke solgt.

 

Det burde være ganske greit å få solgt en 3ghz P4. Det er jo bare å skryte villt av frekvensen på prosessoren, GB på hdd, MB minne og MB minne på skjermkortet. Det er slike ting Ola Potet ofte ser etter når han kjøper PC.

Lenke til kommentar

Nypris i dag for de ingene du listet opp, vil være ca 3500 hvis du finner alt i butikken. Da sier vi ca 60% av det, som blir 2100.

 

Men jeg regner med du selger dette med harddisk og kabinett, og det må også legges til. 2100 er bare den prisen det er rimelig å ta for de 7 tingene du listet opp der (regner heller ikke goopen).

 

Og så har jeg seff glemt viftene.

 

Men hvis du betalte 6000 for 2 år siden, bør du ikke regne med å få ihvertfall mer enn 3000 for den. Jeg sier ikke at det ikke skjer, men det er ikke rimelig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...