Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel Platina Medlem


Anbefalte innlegg

Jeg betaler 49 kroner ekstra i måneden kun for at jeg skal komme igjennom til kundeservice så raskt som mulig. Jeg er Platina medlem og de lover da en responstidsgaranti på max 3 minutter. De siste 3 gangene jeg har ringt inn har jeg ventet 14 minutter, 7 minutter og nå sist 6 minutter. Jeg har klaga på dette 2 ganger til kundeservice, men med den elendige kundeservicen Ngt har så driter de en lang i mine klager. Det står jo skriftlig på deres internett side "MAX 3 MINUTTER"

ventetid. Hvem kan jeg kontakte utenom kundeservice? Har noen en mail til en person høyere opp i sytemet? Takker for alle seriøse svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står:

Responstidsgaranti på Kundeservice – max tre minutter venting **

...

**Hvis dette ikke overholdes gis en gratis nettfilm som erstatning (maks 1 gang pr mnd)

 

Selvsagt er dette alt for dårlig, men før du byner å skrike å slå så bør du sette deg inn i den avtalen du betaler for ...

Lenke til kommentar
Det står:
Responstidsgaranti på Kundeservice – max tre minutter venting **

...

**Hvis dette ikke overholdes gis en gratis nettfilm som erstatning (maks 1 gang pr mnd)

 

Selvsagt er dette alt for dårlig, men før du byner å skrike å slå så bør du sette deg inn i den avtalen du betaler for ...

Hmm så ikke det nei. De har tilbydt meg en nettfilm men jeg gidder ikke å se film over nettet :) Neste er Lyse uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...