Gå til innhold

Morosame historier frå spel


Anbefalte innlegg

For ein del år sidan, før eg flytta heimanfrå trur eg, hadde eg og bror min ei periode der vi spelte WormsDC til langt utpå natta. WormsDC er som eg har sagt mange gongar den beste versjonen av Worms, og vi hadde mange morosame kampar der. Det er imidlertid ei enkeltståande hending som har brent seg fast i minnet framfor alle andre:

 

Det var nær slutten av ei spennande runde. Både eg og bror min hadde ein makk igjen, på kvar vår side av brettet. Eg var til høgre på skjermen, han var til venstre. Mellom oss var ein vanskeleg forserbar fjellknaus. Eg meiner å hugse at eg følte eg hadde eit visst overtak i det det vart bror min sin tur. Men når han tok fram ninja-tauet vart eg litt nervøs. Dette var noko uventa, sidan han ikkje var særleg flink med det, og spesielt ikkje på eit glatt brett med lav tyngdegraft (type "Alien"), som det vi spelte på då. Til mi store skrekk og gru klarte sjølvsagt eklingen å komme seg over knausen utan fatale feilgrep denne eine gongen. Plutseleg såg ikkje ting so lyst ut for lillebror. Nemnde eg at eg stod farleg nær vatnet? Det gjorde eg. I det bror min velger "Dragonball" som våpen, og styrer makken sin mot meg, veit eg at slaget er tapt. Pokker til greier. Han stiller seg opp ved sidan av meg, og er tydleg nøgd i det han løfter handa i ei nonchalant rørsle og <KLAKK>...

 

Universet stoppar opp ein liten augneblink i det vi begge innser at knappen han trykte på ikke var "SPACE", som ein brukar til å avfyre våpen, men "RETURN". "RETURN" er hoppeknappen. I staden for å sende min siste makk skrikande ut i havet, hoppa han, i ein pinleg stor bue takka vere den lave tyngdekrafta, elegant over min makk og <PLOPP> so var kampen over. :D

 

...og eg flirer fortsatt den dag i dag. ;)

 

Trur dette var det mest morosame eg har opplevd i spel-samanheng. Nokon andre som har historier? :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HÆ? :dontgetit:

Berre ei lita historia som har brent seg fast i minnet, neppe forståeleg dersom du ikkje har spelt Worms i 2D. Eller kanskje eg berre ikkje skriv bra nok i halvsovande tilstand til at det er forståeleg. :)

 

Uansett, det eg ville var at folk skulle dele historier frå spel. Eg fekk nokre gode i "Den episke kampen", men det er kanskje fleire som har korte historier. Derfor denne tråden.

 

Kay

Lenke til kommentar

I Hearts of Iron 2 i går spilte jeg som Norge i 1938, hadde som sikt å gjenerobre Sverige

 

jeg avanserer inn i Svensk terretorium. Men hva gjør Svenskene? Jo, de erklærer KRIG mot Danmark og pøser alt og alle inn der.

 

Historien slutter ikke akkurat der. Tilfeldigvis erklærer Storbrittania krig mot begge to, og dermed går alt til helvete. De sender inn masse divisjoner til Bergen, men hva gjør jeg? Jo, jeg annekterer Sverige (og mesteparten av Danmark, fordi de har erobret det). så nå følger Britene meg rundt på kartet, de frigjorde Sverige og begynte på Danmark da jeg landet i Oslo...

Lenke til kommentar

Arcanum: Mekka en character kun basert på rå styrke og melé. Half-ogre. Dum som et brød etc. Hadde max på strength og melé.

 

I en grotte kommer jeg til en korridor med flere nedgravde zombier (de som ligger skjult for så å grave seg opp og angripe deg). Løper nedover mens jeg dreper én og én (med bare nevene) før de rekker å komme seg opp. Den siste klarer akkurat å grave seg opp og begynner umiddelbart å løpe vekk fra meg.

 

Høres vel ikke så veldig morsomt ut, men da jeg så hele greiene, med zombien som løper vekk i "vill panikk" fikk jeg totalt latterkick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...