Jump to content
Sign in to follow this  
Singh tha king

en ukjent fil? .THM hva i?

Recommended Posts

Heisann. jeg tok video fra mitt digitale fotokameraet i dag, men det er fil som heter .THM hva nå det er. jeg prøvde den i vlc player og windos mediaplayer, men den funka ikke der. Så jeg lurte på om det er noen programmer som kjører videotypen, eller kan konvertere den til en annen fil sånn at den kan sees på vlc eller wm.

oi sann, så at de tre filen er på 5-6 kb hver, rart.

edit: admin'c du hadde riktig! jeg hadde tatt ut feil videofil, så at det lå .jpg eller no ved siden av, så visst ikke nøye etter.

Man takk for hjelpen.

Edited by Singh tha king

Heisann. jeg tok video fra mitt digitale fotokameraet i dag, men det er fil som heter .THM hva nå det er. jeg prøvde den i vlc player og windos mediaplayer, men den funka ikke der. Så jeg lurte på om det er noen programmer som kjører videotypen, eller kan konvertere den til en annen fil sånn at den kan sees på vlc eller wm.

Ser du har fått svar, men kan si hva jeg har erfart:

Canon lager små forhåndsvisnings-icon av videofilene. Om jeg tvangsåpner en thm-fil i et bildevisningsprogram, dukker det opp et frimerkebilde av filmklippet. (Av det første som skjer i filmklippet)

Mvh Jan Ove