Gå til innhold

Telebutikken selger mobil til 50.000kr


sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg var innom telebutikken på Oslo s, her om dagen. Da så jeg plutselig at de har fått inn den luksus mobilen, jeg husker ikke navnet på den :(

 

Den kostet ihvertfall 50.000kr, helt sjukt. Kan ikke tenke at noen vil kjøpe den, men den blir brukt av store kjendiser som David Beckham osv....

 

Den var ikke noe bra heller, hadde IKKE kamera, liten skjerm.Vet ikke hvor mange farger det var en gang.

 

Noen som vurderer å kjøpe denne eller??

 

PS: Det sto på plakaten " Nå har endelig Telebutikken Oslo s fått denne mobilen" altså, jeg tror ikke alle har den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel den Vertu telefonen som amobil hadde i ukesflørten for noen uker siden. Eller?

Yes! det var det, husker navnet nå.

 

50.000kr, så er "Vertu" din, Telebutikken.

 

Legger med bilde av den:

 

vertu5pm.th.jpg

For 130.000 kr. får man den i gull :p

Tviler på at Telebutikken, selger den i gull :tease: De selger bare "billig" modellen, 50.000kr

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg hadde handlet på Telebutikken ihvertfall tter en fin samtale jeg overhørte i en av deres butikker.

 

Kunde: Det spraker i telefonen når jeg ringer.

Selger: Da er det sikkert noe galt med mikrofonen. Hvor gammel er telefonen din da?

Kunde: Litt over 1 år (var en SET630) Må teleonen inn på verksted da eller ? (dumt spmørmål i grunn).

Selger: Nei da har nok garantien gått ut og da er det billigere fro deg å kjøpe ny telefon.

Kunde: Men den er jo bare et år gammel.

Selger: Da har garantien gått ut, så uansett så blir et billigere for deg å kjøpe nytt..

 

Gikk da, ble for irritert. (var der for å se etter bluetooth handsfree, men etter så fin kundebehandling gikk jeg :D )

Lenke til kommentar
Hvorfor fortalte du ikke bare kunden at det er to års reklamasjonstid? Er sånne forhandlere som dette som forsøpler bransjen...

Var redd for å komme i verbal konflikt med selger, huff.. :no: Angrer litt for at jeg ikke sa noe, men synes det hadde virket så frekt hvis jeg hadde sagt noe. P.S Dette var altså i Porsgrunn (var hjemme i Skien en helg.)

Lenke til kommentar

Hehe jeg har nå holdt en sånn vertu telefon til en pris av 150000,- turte knapt å holde den. men det var noe gudommelig over den telefonen. hadde gullramme osv, også brukte den noe av det samme materialet som man finner i de erkebritiske luksusbilene.

 

jeg fikk trykke og holde den telefon, mens jeg var på gamlertur til monaco. selgeren må jo ha trodd at jeg var den millionæren. :cool:

 

Selve telefonen utmerket seg ikke i når det kom til specs men det var kun materialet som gjorde det dyrt. i tillegg var den svintung i forhold til størrelsen, men det var vell alt gullet som gjorde den tung. :whistle:

 

det skal sies at jeg ikke skulle kjøpe telefonen, selv om jeg fikk prøve den.

 

 

ps har enda nr til hu selgeren hvis noen er interessert! :tease:

Endret av b0ne
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg hadde handlet på Telebutikken ihvertfall tter en fin samtale jeg overhørte i en av deres butikker.

 

Kunde: Det spraker i telefonen når jeg ringer.

Selger: Da er det sikkert noe galt med mikrofonen. Hvor gammel er telefonen din da?

Kunde: Litt over 1 år (var en SET630) Må teleonen inn på verksted da eller ? (dumt spmørmål i grunn).

Selger: Nei da har nok garantien gått ut og da er det billigere fro deg å kjøpe ny telefon.

Kunde: Men den er jo bare et år gammel.

Selger: Da har garantien gått ut, så uansett så blir et billigere for deg å kjøpe nytt..

 

Gikk da, ble for irritert. (var der for å se etter bluetooth handsfree, men etter så fin kundebehandling gikk jeg :D )

Åssen butikk var dette? (Så veit jeg hvor jeg ikke skal handle!)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...