Gå til innhold

Skjøting av handsfree, funker det?


simerix

Anbefalte innlegg

Ja, hei jeg lurer en ting. Går det ann å skjøte sammen minijack, og handsfree til mobil? Vurderer på å kjøpe meg en samsung E720 eller en E730, men siden den ikke har minijack, så funker det å koble sammen ledningen til samsung handsfree med minijack? Er det noen som har prøvd på det? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, hei jeg lurer en ting. Går det ann å skjøte sammen minijack, og handsfree til mobil? Vurderer på å kjøpe meg en samsung E720 eller en E730, men siden den ikke har minijack, så funker det å koble sammen ledningen til samsung handsfree med minijack? Er det noen som har prøvd på det? :ermm:

Du mener slik at du kan bruke vanlige hodetelefoner på telefonen?

 

Du vil altså lage en hun-jack-plugg som du kan koble til telefonen? :)

 

Det skal funke, har gjort det på andre telefoner

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lodde? Betyr det at må sveise eller noe sånt? :roll:

Ja, det betyr at du må kjøpe deg et sveiseapperat (koster ca. 3000 kr. for et OK sveiseapparat, også sveiser du sammen kablene! :roll:

 

Eventuelt, du kjenner noen som har litt peiling på elektronikk, ber han lodde det på med en vanlig loddebolt, litt loddetinn, la han ta seg av avissoleringen da du aldri blir å klare det, antyder jeg... :p

Uansett, også setter vedkommende såklart over ei krympestrømpe, det kan være lurt..

 

Men.. wtf...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...