Gå til innhold

Jeg trenger en jobb i Hønefoss eller Oslo sent.


Anbefalte innlegg

Jeg er nylig utdannet IKT-driftsoperatør, og trenger sårt en IT-jobb. Siden jeg nettopp har flyttet fra Bergen til Hønefoss, så er jeg ikke så godt kjent i området. Er det noen som vet om noen IT-bedrifter jeg kan søke hos?

 

Jeg har jobbet som lærling hos Bergen kommune (en av norges største it-bedrifter), og fikk karakteren bestått meget godt på fagprøven.

 

I need a job. :cry:

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jepp, har tenkt på det.. Men jeg vet liksom ikke om så mange. Hadde vært fint om noen kom med tips til steder

Har egentlig følelsen av at alt og alle av større bedrifter (tenker ikke på butikker) har egne it folk, kjenner til folk som bla har fått data-ingenør jobb hos shell, tine, osv...

 

Hvis du er maks villig, så er det bare å være aktiv i markedet, sende haugevis med søknader, registrere seg, og følge med aktivt på Aetat og finn.

 

Jobben jeg har nå fikk jeg etter 2mnd med intens jobbsøking, der jeg våkna opp til Aetat og Finn.no, og ble ferdig når aetat stengte sidene om kvelden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke noe jobb enda i hvert fall. Første intervjuet gikk greit nok. Jeg var egentlig ikke så veldig higen på den jobben. Andre gikk fint tror jeg. De hadde kalt inn 6stk til intervju, og siste intervjuet skulle være i dag. Har ikke hørt noe fra dem enda i hvert fall, men de skulle visst kjøre to intervjurunder. Altså skulle de kalle inn 2 av de 6 på et nytt intervju i slutten av uken.

 

Prøver å holde forventningene nede, men det er ikke så lett siden jeg virkelig vil ha den jobben. Kommer nok til å bli ganske så skuffet :p

Lenke til kommentar
Rydda vekk dei lite meinigsfylte innlegga som gjekk på vaskedame-jobbing,

Kva ein har sjølv gjort er ikkje relevant for denne tråden.

5022541[/snapback]

 

Såvidt enig, men man bør jo se etter andre muligheter også, penger lukter ikke vondt... ;) og nå tenker jeg primært i ventetiden da....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...