hinduuu Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Trur ikke nefarius kommer til og bli drept med det første nei http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post132018 Den encountern før man får begynt og slåss mot selve hovedbossen ser passe umulig ut :/
AvIOn Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hvor finner man Nefarius da? er det i Zul Gurub kanskje? Virker som om det ikke er meninga at man skal ta alle de ragonkin-elite folka. Virker temmelig hardt å ta dem. Tror nok at man bare må fokusere på Nefarius, og drepe han. Kanskje alle mobsa dør av seg selv da.. Hvem vet, men det skal bli gæy å teste =)
OscarWoHA Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hvor finner man Nefarius da? er det i Zul Gurub kanskje? BWL
mobilfreek Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) jeg hater BWL skjønner ikke hvorfor hadde vært fett og ta ned nefraius EDIT: lol trodde det var en boss men det var mange mobs:P Endret 1. september 2005 av mobilfreek
Bautastein Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Ikke umulig at blizzard har gjort nefarius nærmest umulig for at spillet skal fortsette å leve med utfordringer som ikke er oppnåelige, og dermed ikke sette press på seg selv om å lage nye instanser og utfordringer. Nefarius blir nok lettere etterhvert, eller man kan få flere forsøk for hver gang, kanskje de ikke har all looten derfra klar enda?
phnx85 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hvorfor kan man bare ta nefraius en gang i uken? Leste det i tråden på wow forumet..
Loeve Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Man kan bare ta Ragnaros en gang i uken også .. Det er så man ikke skal farme masse epixxxxx, men heller gjøre det til en utfordring å skaffe maksa gear.
Same- Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Man kan bare ta Ragnaros en gang i uken også .. Det er så man ikke skal farme masse epixxxxx, men heller gjøre det til en utfordring å skaffe maksa gear. Er vel egentlig pga. at man skal kunne ta det over flere dager og ikke måtte kjøre gjennom hele greia på en kveld.
chokke Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Man kan bare ta Ragnaros en gang i uken også .. Det er så man ikke skal farme masse epixxxxx, men heller gjøre det til en utfordring å skaffe maksa gear. Er vel egentlig pga. at man skal kunne ta det over flere dager og ikke måtte kjøre gjennom hele greia på en kveld. og for å hindre farming . Hadde vært morro hvis et helt guild hadde hatt fullt tier 1 (2? felheart for warlock da) sett og alle dleene til tier 2 (3?) etter en helg...
anon12234 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) heter han ikke nefarion? *har ikke sett filmen nå finner fort ut om jeg tenker på feil boss* btw: alle wiper første gang vett...... den encounteren er sikkert eazypeasy etter 5 forsøk.... Endret 1. september 2005 av Henrik2k
Dandar Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Er det ikke han som "rømmer" når man kverker Rend Blackhand ?
TRS Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 heter han ikke nefarion? Nefarian er det vel. "Lord Victor Nefarius" er vel bare "menneskeskikkelsen" hans?
Vaktmestern Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Er det ikke han som "rømmer" når man kverker Rend Blackhand ? Japp.
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg har hørt ett eller annet sted at blizzard rangerer 40manns instanser i "Tiers" etter hvor vanskelige de er, der Tier 5 er lettest, og Tier 1 er vanskeligst. MC er Tier 5 BWL er Tier 4 Får frysninger når jeg tenker på det. (skal prøve å finne frem hvor dette kommer fra, men frem til da får det taes med en neve salt)
chokke Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Jeg har hørt ett eller annet sted at blizzard rangerer 40manns instanser i "Tiers" etter hvor vanskelige de er, der Tier 5 er lettest, og Tier 1 er vanskeligst. MC er Tier 5 BWL er Tier 4 Får frysninger når jeg tenker på det. (skal prøve å finne frem hvor dette kommer fra, men frem til da får det taes med en neve salt) er vel heller omvendt med tanke på at shadowcraft er tier 1 sett til rogue, nightslayer er tier 2 og bloodfang er tier 3
NightKeeper Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Nefarius er faktisk han som står ved siden av Rend Blackhand i UBRS Til de som ikke viste det...
Tåkefyrste Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 er vel heller omvendt med tanke på at shadowcraft er tier 1 sett til rogue, nightslayer er tier 2 og bloodfang er tier 3 hvorfor det? har ingenting med setitems å gjøre dette... Tier 5 Lettest, Tier 1 Vanskeligst, var slik jeg hørte det.
John Keats Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 (endret) Shadowcraft, Magister, Dreadmist, Valor osv er IKKE Tier1 Edit: Den filmen var bare O.O Endret 1. september 2005 av Smeagoldfish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå