Gå til innhold

Age of Empires - Oslo høres ut som en slagmark.


Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å flire litt, sånn en datanørd jeg er... For et halvt år siden flytta jeg til Oslo, nermere bestemt Enerhaugen (som ligger midt imellom Tøyen og Grønland). En natt jeg ligger i senga mi for å sovne hører jeg plutselig den lyden fra Age of Empires (mulig (antageligvis) 2'ern). Utrolig nok er det utrolig stille her da jeg bor ganske høyt oppi en av blokkene her (8'etasje), men den lyden, den hørte jeg godt. "Lol" tenker jeg og stikker huet ut av vinduet.. "Duduuu" sier det... "Lol" igjen... men no mer enn å bare lytte kan jeg ikke gjøre. Dette har skjedd noen kvelder i løpet av tiden jeg har bodd her. Nå er det en stund siden, men nå netopp sitter jeg i leiligheten og chillern. Plutselig..: "Duduuu..."... Faen tenker jeg og stikker ut på verandaen. Plutselig hører jeg masse fekting og "duduuu" lyden! :p...

 

Vet ikke hvorfor jeg skriver det, men kanskje han som spiller leser dette? :p Hvem vet? :p google funker ikke hver eneste gang desverre :(:p

 

syntes bare det var en morsom lyd å høre midt i oslo :p

 

Jaja.. Have a nice night :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du tenkte "lol"...?
Hehe. Jeg kan ikke gjøre noe annet enn å flire litt, sånn en datanørd jeg er...

 

;)

 

EDIT:

Han tenkte vel ''hahaha'', men siden dette er et gamer forum er det noob å si hahaha. lol er bedre

Vel, om du har lest reglementet til Gamer-forumet, burde du vite at dialekt og sms-språk (lol og sånn går vel under sms-språk) helst skal unngås brukt.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

hehe. ja greit. dere tok meg :blush:..

jeg lyver så det renner... selvfølgelig tenkte jeg ikke lol.. men jeg lolla litt. det gjorde jeg.. og som figure sa.. dette er et gamer forum.. blir automatisk litt "barnslig i språket".. men når jeg blir forstått og tydligvis ikke banka når jeg skriver lol. kommer jeg til å fortsette med det. er på en måte litt godt å kunne utrykke seg på denne måten da det ikke funker ellers i samfunnet. bare sammen med sine nærmeste og likesinnede :) *kose*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...