Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Oppgitt toppfart på bil orginalt!


danjohan

Anbefalte innlegg

Hva har dere klart å presse bilen oppi?

 

Alle biler har en oppgitt toppfart som regel.. Men den stemmer i hvertfall ikke på min Ford Mondeo 2.0i 98 mod. Original. Ikke trimma enda. ;)

 

Har klart 240 km/t med den. Og det gikk faktisk greit! Det var ikke nedover bakke heller faktisk. Autobahn ;)

 

Har film av 197 km/t, har ikke lagd en 240 km/t film enda ;) Men, skal mekke det en dag.

Endret av danjohan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel aldri hatt noe i mot testing av biler på strekninger man vet at det kommer noe uforutsett, dvs plutselug kommer det en ettåring gående rett før en tunnel på et sted det ikke bor folk på en mils omkrets og det finnes ikke gatelys heller fordi det er i den ytterste utkanten. Min rekord er i dag Opel Vectra 2,0I (8 V) 1991 modell 220+ (på meteret) Dette var ikke på Autobahn, men i et av våre mer liberale naboland omtrent kl. 05.00

Lenke til kommentar
Har vel aldri hatt noe i mot testing av biler på strekninger man vet at det kommer noe uforutsett, dvs plutselug kommer det en ettåring gående rett før en tunnel på et sted det ikke bor folk på en mils omkrets og det finnes ikke gatelys heller fordi det er i den ytterste utkanten.

pffffft, den pureste idioti.. når sånne som deg blir busta i slike stunts, feirer jeg tre dager til ende. dansende rundt min egen akse.

Lenke til kommentar
Hva har dere klart å presse bilen oppi?

 

Alle biler har en oppgitt toppfart som regel.. Men den stemmer i hvertfall ikke på min Ford Mondeo 2.0i 98 mod. Original. Ikke trimma enda. ;)

 

Har klart 240 km/t med den. Og det gikk faktisk greit! Det var ikke nedover bakke heller faktisk. Autobahn ;)

 

Har film av 197 km/t, har ikke lagd en 240 km/t film enda ;) Men, skal mekke det en dag.

De viser nok MYE feil speedometeret ditt da ja !

Lenke til kommentar
Jeg hadde 110 speedo'km/t med Kadett'en, kjørte forbi et "din fart"-skilt, å fikk hakeslipp når jeg så det sto: Din fart 87!

 

Hehe, bare nevner det for at dere skjønner litt hvor relativt speedo'en egentlig er :p

Håper virkelig det er sånn fatt med speedometeret på min bil også.

 

Kjørte gjennom tyskland, danmark og sverige i går, kommer inn i norge i natt og etter 2 minutter i norge så blinker den forpulte fotoboksen..

 

Er utrolig urutinert, for jeg vet godt hvor den boksen står, men 0230 i natt så er jeg ikke i stand til å huske den, samtidig som jeg fremdeles er ørlite fartsblind..

 

sure penger.

Lenke til kommentar

Irriterer meg forøvrig grønn over fotobokser...

 

Pendler fram og tilbake Skien - Kragerø - Skien hver dag, å ser stadig en rekke forran meg (som jeg henger på, altså følger trafikken) som blir tatt i boksene...

 

Jeg vet hvor den står (i noe buskas, ikke synlig før det er for seint) så har ikke blitt tatt, men seinest i dag ligger jeg i en rekke på 10-12 biler i noen_og_åtti i 70sonen, jeg bremser opp et stykke før boksen, å ser da bare en rein flash som blinka i takt med musikken i bilen min :o

Lenke til kommentar
Enig. Thema'en er oppgitt til 235km/t, men 250 på autobahn var ikke et problem i følge tidligere eier. Litt avvik må man nok regne med..

Er det en Thema Turbo trenger du bare en skrutrekker for å få den til å gå livsfarlig fort.

Justerbart turbotrykk er staselige saker.

 

Kom såvidt over 210km/h med z3 1.9 målt med GPS.

Den er oppgitt til 197km/h eller noe i den duren.

Tror jeg kan takke 17" felger og m-tech understell for det. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...