Gå til innhold

Netshop.no - En liten solskinnshistorie


Anbefalte innlegg

Hadde kræsj på harddisken min i forigårs - innenfor garantien (hos komplett). Snakket med dem og fylte ut RMA-skjema på nettet. Problemfritt.

 

Jeg har jo endel stash på den disken som hadde problemer og bestemte meg for å kjøpe en disk til for å kunne ta backup før jeg sender den inn. Netshop.no har jo tilbud denne uken på HD - så jeg bestilte en i går utpå formiddagen.

 

I dag klokka 19.12 stod posten utenfor med den nye disken! SÅNN skal det være å handle på nett; kjapt trygt og billig (Kiwi Kiwi).

 

Nice going, Netshop!

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netshop har/hadde jo en "gartanti" på at alle varer som bestilles før kl 1500 skal sendes samme dag. Altså har bare netshop holdt det de lover.

 

Det som er meget imponerende er hvor raske posten er. (så lenge du ikke bor i sandefjord området.)

Jepp, men det at Netshop sender såpass raskt er også veldig bra, flere ganger hos andre webshops har det tatt opptil 2-3 dager før de har behandla ordren min.

Lenke til kommentar

Det som forundrer meg er at når man bestiller hos netshop går det kortere tid fra pakken blir registrert i postens sporingssystem til den ankommer sorteringssentralen i Oslo, enn det gjør når man handler fra andre nettbutikker som også sender fra Sandefjord!

Jeg har stussa på det der hver gang.

(Netshop er ikke de eneste som sender samme dag som man bestiller)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...