Gå til innhold

Nvidia: Ny driver skal fikse feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer så fort som mulig...

 

Har vært med å teste disse driverene, og kan bekrefte at problemet er borte. Ytelsen er lik, og i noen applikasjoner har den falt med et par frames per sekund.

 

En ganske stor ytelsesøkning kan ventes i 80-serien av ForceWare, og det kommer ikke til å gå ut over kvaliteten! :yes:

Lenke til kommentar
uhmm..

 

unnskyld meg, jeg har kjørt forceware 80.40 på min maskin i en mnd. nå..

De er meget gamle lekkede drivere fra 80-serien. Det eneste de aktiverer av det nye i 80-serien er hardware støtte for HDTV dekoding.

 

Det var opprinnelig en test driver sluppet for å demonstrere at nVidia sin PureVideo også kunne akslerere HDTV (noe ATi kommer til å skryte av at R520 også kan)

Lenke til kommentar
Raptor' date='31/08/2005 : 15:44'] De kommer så fort som mulig...

 

Har vært med å teste disse driverene, og kan bekrefte at problemet er borte. Ytelsen er lik, og i noen applikasjoner har den falt med et par frames per sekund.

 

En ganske stor ytelsesøkning kan ventes i 80-serien av ForceWare, og det kommer ikke til å gå ut over kvaliteten! :yes:

Driver Tester eller noe?

Lenke til kommentar
Noen fsp fra eller til vil vel neppe merkes på dette kortet da det allerede ligger milevis fremfor andre kort.

Selv har jeg ikke merket disse problemene så de må da være kun i helt spesielle situasjoner.

Nei, ikke jeg heller. Etter at jeg installerte 77.77 driverene hvor problemet var så slet jeg med å fremprovosere feilen...

 

Til dere som tror at dette er juks: I de fleste spillene med AA og AF i maks oppløsning ligger 7-serie kortene ganske langt forran nærmeste konkurent, nemmelig x850XT PE... I den nye driveren som retter dette mister kortene ca 2 eller kanskje 4 fps. I noen tilfeller er det ikke noe tap. Summa summarum er dette en uheldig bug hvor kode som er skrevet for 6-serien ikke passer 100% på 7-serien. Det er tross alt litt forskjell på dem.

 

Driver Tester eller noe?

Jepp.

 

Edit: Trykkleif! ;)

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...