Gå til innhold

Ny PC til 30 000.-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Handlevogn

 

Eg bygde denne PCen for tre uker siden. Bytt ut prosessor med X2 4800+ og legg til to fine 19" LCD så har du brukt dine 30k  ;)

Ikke noen dårlig handlekurv det der :thumbup:

 

Skjermer: Se på HW testen av Samsung 193P (Garanti mot pixelfeil bl.a!)

 

Edit: Gainward 7800GTX har høyere klokkefrekvens og koster bare litt mer. Lurer litt på å endre mitt eget oppsett...

Endret av trn100
Lenke til kommentar
Legg til to DELL 2001FP 20" isteden. koster ca 5000 nå og behold X2 4400.

Vurderer en Dimesion 5100 selv. Er vel bedre å ha en 2005FP enn 2001FP? Men det er vel litt smak og behag. Orker ikke mer ustabile byggepc'er, ønsker en stillegånde PC med bra skjerm. 256MB ATI Radeon® X600 HyperMemory Grafikkort er nok for meg tror jeg

Lenke til kommentar

La sammen litt forskjellig her, noen av delene er litt overkill(lydkortet for eksempel) men det er noe sånt jeg hadde vurdert hvis jeg absolutt måtte bruke 30000. Jeg skal ikke ytre meg om skjermer for da hadde jeg bare gått for de svindyre Eizo-skjermene, hadde til og med vurdert CRT-skjermende har hvis den var tilgjengelig. Som også kanskje merkes er det slik at jeg liker stilller pcer, som sikkert kommer frem av litt forskjellige vifter og andre komponenter. Men jeg hadde vurdert vannkjøling med så luftig budsjett og heller da kuttet ned på deler som kan overklokkes til høyere ytelse. Lykke til! Måtte du få deg en skikkelig rå pc!

 

Her er da linken.

Handlevogn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...