Gå til innhold

Ny PSU, hvilken?


Anbefalte innlegg

Skal ha ny PSU til pcen.. regner med at jeg skal ha 450-600W... hvordan skal jeg kjøpe? har hørt Mist er bra men skal bestille en del annet fra komplett så håpet de hadde noen som var bra så jeg kan bestille derfra

 

har fra før av en 350W fra før av og den tror jeg ikek er bra nok til mine specs:

 

AMD athlon 64 3000+ 1.8ghz m/boxed vifte

EPoX EP-9HEAI,K8T890CE,Socket-939,ATX S-ATA, LAN, DDR, PCI-Ex16

1Gb ram, skal bestille så ikek sikker på type enda

LCD skjerm aqv en eller annen type, skal bestille så vet ikke åssen enda

2hardisker (200GB og 40GB)

NEC DVD brenner

 

så stillegående som mulig, Max 1000kr

 

takker for alle svar

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hare bare positive ting å si om mist'n ;)

okey;-) kanskje jeg skal bestille den da.. siden det blir samme pris med frakt for misten som den det ble linket til..

 

men skjønner ikek helt nye PSUer.. har dem vifta inne i pcen? siden den jeg har nå går vifta og der man setter i kontakten ut, mens den misten kontakt til ut, og vifta må vel havne inni kabinette?

Lenke til kommentar
Hare bare positive ting å si om mist'n ;)

okey;-) kanskje jeg skal bestille den da.. siden det blir samme pris med frakt for misten som den det ble linket til..

 

men skjønner ikek helt nye PSUer.. har dem vifta inne i pcen? siden den jeg har nå går vifta og der man setter i kontakten ut, mens den misten kontakt til ut, og vifta må vel havne inni kabinette?

Du mener at de ikke har noen cifte i bakkant, men istedet inn mot selve pc'en? Tja.. det har vel ikke noe å si?

Lenke til kommentar

Har mer tro på Tagan sin enn Hiper. Tagan er utviklet av tyske entusiaster, denne er både meget stillegående og kjøler ned komponentene i Pcen. Har hørt noe kritikk av Hiper og da spesielt på komponentene inni PSUen.

For all del; tror ikke hiper er et dårlig valg, men i denne prisklassen ville jeg gått for tagan. Eksempelvis: http://www.tomshardware.com/howto/20050711...esstest-18.html

 

Har tagan easycon 530W selv og er meget fornøyd. Den svetter ikke engang med mitt oppsett. (se sig)

Endret av Drizt
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...