Gå til innhold

Paladin, et dikt


Anbefalte innlegg

Fant dette diktet på et forum, synes det er helt genialt.

 

 

 

LFG, the call goes out

We need a tank or two

Druids are needed, and DPS

But 'Pallies we've got a few'

 

The heal-gear goes to the Priests

After all we can wear plate.

The Plate goes to the Warriors,

Cuz our tanking ain't that great.

 

In Molten Core we buff and cleanse

That's all they say we're worth

Our greatest move in PvP

Is known as 'Shield and Hearth!'

 

We're useless in the Battlegrounds,

They laugh and call us newbie

In order to gain any honor

We have to exploit like Jubei.

 

The Undead are Forsaken,

The Shaman's trounce us hard

Warlocks chain fear without a pause

'long as they have a shard.

 

The Rogues they get the weapons

The Hunters get their bows

Spell-damage is for mages,

That's just the way it goes.

 

Every class is best in their field

Paladin's are simply the worst

Yet ask any race, who needs to be nerfed

And they all claim.. Paladin's First!

 

 

Det illustrerer veldig fint hva alle tenker om paladins, og hva paladins tenker om alle andre

 

:p V

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synd det er sant :(

 

Skulle ønske vi paladiner fikk tilbud om å gjøre om charen vår til en annen klasse. Jeg ville isåfall gjort det på stedet. Da jeg leste om klassene før jeg startet å spille var det ingen tvil om at jeg skulle være paladin, men det var absolutt ikke slik som worldofwarcraft.com lovet det skulle være.

Så start en ny da og slutt whine.

Lenke til kommentar
Synd det er sant :(

 

Skulle ønske vi paladiner fikk tilbud om å gjøre om charen vår til en annen klasse. Jeg ville isåfall gjort det på stedet. Da jeg leste om klassene før jeg startet å spille var det ingen tvil om at jeg skulle være paladin, men det var absolutt ikke slik som worldofwarcraft.com lovet det skulle være.

Så start en ny da og slutt whine.

"Bila mi er slettes ikke som i reklamen, og kan ikke kjøre oppi skauen som lovet"

 

Hold kjeft og kjøp deg en ny bil

 

Teit? Neida.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Synd det er sant :(

 

Skulle ønske vi paladiner fikk tilbud om å gjøre om charen vår til en annen klasse. Jeg ville isåfall gjort det på stedet. Da jeg leste om klassene før jeg startet å spille var det ingen tvil om at jeg skulle være paladin, men det var absolutt ikke slik som worldofwarcraft.com lovet det skulle være.

Så start en ny da og slutt whine.

kunne ikke sagt det bedre selv :roll:

 

kjenner en pally, og han elsker klassen sin.. det samme kommer dere sikkert til å gjøre hvis dere spiller i en god guild der setter folk pris på evnene deres som paladin..

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
Men kan dere som valgte paladin forklare meg 2 ting:

1 - Hvorfor valgte dere Alliance?

2 - Hvorfor valgte dere Paladin?

1. Fordi guilden jeg joinet før wow startet skulle være alliance

 

2. Fordi jeg spilte paladin i beta, synes da, og synes ennå det er gøy med loladin.

 

Problemet med loladins nå, er at det er så vanskelig å komme seg med i en gruppe.

Joda, man kan bli med guild på raid o.l. Problemet er at min guild er i MC 3-4 dager i uka. En loladin som spiller 2-3 timer hver kveld, kommer seg aldri til MC. Når jeg kommer dit, så er det enten trash mob run, eller farming. DKP systemet setter en effektiv stopper for å få loot og.

 

whiiine :p

 

V

Lenke til kommentar
Men kan dere som valgte paladin forklare meg 2 ting:

1 - Hvorfor valgte dere Alliance?

2 - Hvorfor valgte dere Paladin?

1. Jeg ville spille noe som ligner meg selv. Altså en liten kraftig plugg. Ergo Dverg. Derfor Alliance.

 

2. Mye pga classdescription. Som forøvrig er helt på trynet.

 

Så start en ny da og slutt whine.

 

"Upholders of the Holy Light and defenders of the Alliance, the Paladins can be found from the northern forests of the Tirisfal Glades, fighting back the advance of the Forsaken, to the southern reaches of the Blasted Lands, ceaselessly upholding their vigil against demonic forces from beyond the Dark Portal. Wielding their mighty hammers and the strength of the Light, these holy warriors command forces in battle, all the while throwing themselves to where the fighting is the thickest."

 

Av det du vet om Paladins i dag? Hvor mye stemmer med det Blizzard "reklamerer" Paladins med?

Kjekt med en "Might hammer" når det den duger til er stats. DSP er ikke-eksisterende uansett. Selvsagt kan "thorwing themselves to where the fighting is the thickest" bety rent oversatt: Løp inn, hiv lusen AoE, og shield.

 

Jeg trodde faktisk ikke det var slikt ment...

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å klage. Det er ikke som at de andre melee-klassene har det noe bedre i battlegrounds f.eks. Roguer og warriors må som regel enten drepe folk som forviller seg vekk fra "flokken", eller charge, fear og dø, eller backstabbe folk som drikker, for så å dø.

Nei, klager ikke på det. Det er derimot synd at ALL PvP gir klare fordeler til alt som har range og DPS. Paladins mangler begge deler.

 

Jeg mener... Prester tjener WAY more ved å kjøre Shadowform, enn å heale. Noe er feil.

 

 

Uansett, ikke highjack tråden ved å diskutere BG.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar

Jeg spiller både hunter og paladin og begge har negative og positive sider som jeg savner i den andre. Er fornøyd med paladinen, kan være kjedelig å ikke ha dps, men det vi ikke har i dps har vi i healing, buffs og kurering.

 

Hvis du ikke liker paladin så start en ny char, for eksempel en hunter som du sa var sååå godt, så kan du se at huntere og sliter med å finne grupper.

 

Kanskje du skulle prøve de andre klassene for å se de positive og negative sidene med de å før du klager over at alle andre er bedre en paladins.

 

Forsetter whiningen fra spillerene nå så blir alle klasser like, og det blir da ikke gøy :p

 

Blir vel da, Nerf bloodaxe, nerf plate its to good :p

Lenke til kommentar
Jeg mener... Prester tjener WAY more ved å kjøre Shadowform, enn å heale. Noe er feil.

Nei når vi healer så bruker vi ofte og vinne :)

Jau, men det ligger mer Honourpoints i å skade, mot å heale.

Så dessverre driver majoriteten av prester kun med SW:P og Mind Flay...

i gruppe har ikke det en dritt å si. Er vel bedre å heale warrioren så han kan gjøre 2k skade istedet for at han dør og du kan gjøre 200 skade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...