Gå til innhold

Mine erfaringer med firmaet K-Soft Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, nå får de smake sitt eget våpen. Har nettopp klikket på send faks til k-soft og sender dem deres eget faks som de spamsendte til meg ca 20 ganger det siste året.

 

Får se om det får dem til å slutte å spamme folk og innse at de oppfører seg useriøst.

 

Legg merke at jeg har fått til å se ut at det er de selv som sender faksen hehe, men et notat om at det er spam.

Dette burde du holdt deg for god for. Nå er du ikke det spor bedre enn K-Soft med tanke på faks-spamming.

 

Til de som har ett eller annet for for regnearkprogram (Excel o.l.) så er det ganske enkelt å lage seg en fakturamal der hvis man skriver noen fakturaer i året. Excel har en egen mal til det også.

Lenke til kommentar

Takker for infoen

Min far som registrerte ett foretak i brønnøysund registrene i fjor fikk mail om dette programmet. Og siden han trengte det så kjøpte han det.

Men vi hentet det på posten og har heller ikke betalt noe etter det. De har mast om at vi ikke får support om vi ikke betaler, men det kan de garantert bare glemme.

 

Ellers er fadern fornøyd med programmet. og greit er det.

Lenke til kommentar

K-Soft virker som et meget useriøst firma, det er helt klart.

 

En kombinasjon av en hjemmeside som virker lagd av en 10 åring, og en kundegruppe som overstiger enhver fornuft er de første faresignalene.

 

Ikke nok med at K-Soft sier de har kunder innen Norges største statseide selskaper, men de har også "...og sist men ikke minst tusenvis av små og mellomstore bedrifter."

 

Tusenvis ... javel, så de har en markedsandel på 80% ellerno da eller? Kom igjen a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette burde du holdt deg for god for. Nå er du ikke det spor bedre enn K-Soft med tanke på faks-spamming.

 

Til de som har ett eller annet for for regnearkprogram (Excel o.l.) så er det ganske enkelt å lage seg en fakturamal der hvis man skriver noen fakturaer i året. Excel har en egen mal til det også.

Tror ikke at du så ironien i mitt innlegg.

Lenke til kommentar

(Fra siden deres)

Blant våre kunder kan nevnes: Tine, Statoil, NSB, Raufoss Våpenfabrikk, Nycomed, Helikopterservice, en mengde butikker fra kjedene Rema 1000, Rimi og Coop, Ford, Electrolux, 7-Eleven, Toyota, ISS, Shell, Kiwi, Esso, Saab Norge, ABB, Hennig Olsen IS, Radisson SAS, Rica, Rieber & Sønn og sist men ikke minst tusenvis av små og mellomstore bedrifter.

 

Men skjekk denne siden da... http://groups.google.no/group/no.samfunn.f...l=no&lr=&rnum=4

 

Måtte le godt når jeg leste det... :!:

Lenke til kommentar
Venter på svar fra resten av gjengen :)
Mulig gjengen vil foretrekke at du fjerner telefonnummeret og e-posten deres før du legger det ut?
De er vel fritt tilgjengelig på nettstedene deres? Er jo support-avd i de forskjellige firmaene.

 

edit: jaja, får vel passe på at de ikke blir spamma de også :)

Endret av JimL
Lenke til kommentar

Og ser en på linkene til installasjonsprogrammet så ser en at dette vb programmet som kalles seg faktura 2000 ble kompliert i 2001, så det har jo ikke vært snakk om noen videreutvikling heller på et program som ikke tok lange stunden å snekre sammen.

 

For de som har lyst å teste ut så ligger det en link på helges.net om en leter, mer bør jeg vel ikke si ;)

Lenke til kommentar
Kjipt at folk driver med slikt. Synes synd på deg som bestilte de greiene,husk at sånne programmer aldri koster rundt 1000-lappen. Har sett noen reklamer her og der med henholdsvis 10000 kr og 14000 kr for statistikk,faktura osv. Du burde ikke latt deg falle for noe slikt. Lykke til!

 

Mvh Dejan

Det er ikke så uvanlig at programmer rettet mot mindre bedrifter/enkeltmansforetak er priset lavt.

 

For å ta en sammenlikning, så koster PsSoft Faktura kr. 1200.- eks mva.

 

 

Når programmet først er skrevet, så er det praktisk talt ikke utgifter forforbundet med salg. Det eneste er Cover, CD og frakt.

Lenke til kommentar

Litt morsomt at en svindler kaller en annen svindler..... :-)

 

Som Ewa Oftedal her skriver var det et familimedlem som bestilte dette produktet - altså en privatperson og at angreretten derfor skal gjelde.

 

Er dere sikker på at dette er bestilt av en privatperson?

 

Domenet som Ewa har lagt korrespondansen på (goftedal.com), eies av en Georg Oftedal. Et søk i Brønnøysundregisteret viser at Georg er innehaver av et enkeltmannsforetaket Oftedal Poltrans.

 

Dette foretakets forretningsadresse er Blåbærtua 5A, 4365 Nærbø. Postadresse er Postboks 149, 4367 Nærbø. Hvis dere ser nederst på brevene Ewa har sendt til K-Soft vil dere se at dette er de samme adressene som hun bruker.

 

 

Så Ewa; sikker på at dette var bestilt av en privatperson? Eller var det bestilt av innhaveren av Oftedal Poltrans??

 

 

 

 

PS! Jeg har overhode ingen ting med K-Soft å gjøre, aldri hørt om dem en gang. Og med tanke på web-sidene deres er det nok et firma jeg aldri kommer til å ha noe å gjøre med heller..... :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...