Gå til innhold

Hjelp Med Filming Av Data Spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom filmen ser helt ok ut når du åpner den i Media Player, er det trolig innstillingene i Movie Maker som er überbøg - ta å sjekk hva for template du bruker, og komprimering.

 

Uansett vil jeg anbefale å bruke Adobe Premiere Pro, greit - det koster penger (en pen slomp faktisk), men det er latterlig bra.

Lenke til kommentar
Dersom filmen ser helt ok ut når du åpner den i Media Player, er det trolig innstillingene i Movie Maker som er überbøg - ta å sjekk hva for template du bruker, og komprimering.

 

Uansett vil jeg anbefale å bruke Adobe Premiere Pro, greit - det koster penger (en pen slomp faktisk), men det er latterlig bra.

Bare 10k eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Dersom filmen ser helt ok ut når du åpner den i Media Player, er det trolig innstillingene i Movie Maker som er überbøg - ta å sjekk hva for template du bruker, og komprimering.

 

Uansett vil jeg anbefale å bruke Adobe Premiere Pro, greit - det koster penger (en pen slomp faktisk), men det er latterlig bra.

Bare 10k eller noe?

Bare 6300 om du velger den nedlastbare, rundt 8000 om du skal ha plater og alt slikt fjas.

Adobe lager dyre, men knasende gode programmer.

Lenke til kommentar
Fraps er bra ja. Bruker det endel og har egentlig bare positive ting å si om programmet.

Fraps er bra ? Det gir jo et så kraftig drop i frameraten at det er nesten umulig å unngå hakking ? Opplever du ikke dette ?

 

Har selv en P4-2,7 m/1.0 GB RAM og et Geforce 6600 GT kort.

 

Mulig WoW går greit på en kraftig maskin, da spillet har lave krav (les : kjip grafikk). Men nye 1person-shooters spill, som feks FarCry, Doom, eller Half-life eller tilnærmet umulig å kombinere med FRAPS.

En framerate under 25 fps er ikke aktuelt. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...