Gå til innhold

Prisguide på filmer


Anbefalte innlegg

Syntes det var artig med en prisguide på filmer. Hvor mye jeg kommer til å benytte den er fortsatt usikkert men dropper nok innom i ny og ne. Jeg sjekket den ut litt for å se hvordan det var satt opp og fikk en liten bakoversveis da jeg fant SUPERNOVA under sci-fi med tre prisforslag fra DEAL. 2 på 7601 og et på over 13000! Nå husker ikke jeg i farten om jeg har sett filmen, men til den prisen så burde den være rimelig god ;) Kanskje det er en grunn til at den er på deal da det er neppe mange som kan cashe ut en slik film.....!?

 

Ettersom jeg regnet med at dette var en film av skikkelig kaliber så måtte jeg inn på deal og se om det sto noe mer info om den. Forbauselsen var da rimelig stor da jeg ender opp med informasjon om Foscarini Supernova Hengelampe...! :dontgetit:

 

Relevansen her mellom en hengelampe og en sci-fi film sliter jeg sterkt med å finne, men er uansett litt lettet over at filmen allikevel ikke kostet såpass mye spenn. Om det er mer naturlig å betale såpass mye for en hengelampe får andre avgjøre. Jeg for min del klarer å styre min begeistring :)

 

Tror man skal ta en liten gjennomgang for å se om denne feilen er unntaket eller regelen. Jeg har ikke sette gjennom noen flere produktere da det virker som priser her stemmer rimelig bra med egne erfaringer, men linken kan kanskje avvike litt.

 

Ellers takker jeg for at dere klarte å muntre meg litt opp på en ellers rimelig kjedelig arbeidsdag.....hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...