Gå til innhold

Nytt om WoW og Guild Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje han mener som andre ha gjort før, anyway, wow er et utrolig populært spill, og 4 mill høres ikke umulig ut.

 

Jeg mener alikavel at mange mange kommer til å slutte med wow etter 1 års tid med det, de blir vel lei av å betale, og de merker at det tar utrolig mye tid.

 

Jeg vil tørre påstå GW vil vere et mere aktuelt spill for de fleste enn wow, pga at det ikke tar opp like mye tid. Ja, nå kan dere senge "dritt" etter dette om dere vil.

Lenke til kommentar
Lurer på om dette er aktive abonnenter eller om de jukser og lyver som før og at dette er 4 millioner abonnenter som har blitt laget.

Lyver som før? Den tok jeg ikke.

Blizzard påsto bastant å være verdens største MMORPG spill, noter verdens største, dette er løgn, de ligger evig langt bak verdensstørste MMORPG, mangler faktisk 13 millioner spillere.

 

Størst er Ragnarok Online.

 

Dette sa de når de hadde 1.5 millioner folk som spilte, så de løy på seg 15.5 millioner spillere, over 1000% mer enn de de hadde, da var også mange andre MMORRPG større enn WoW.

Lenke til kommentar
Lurer på om dette er aktive abonnenter eller om de jukser og lyver som før og at dette er 4 millioner abonnenter som har blitt laget.

Lyver som før? Den tok jeg ikke.

Blizzard påsto bastant å være verdens største MMORPG spill, noter verdens største, dette er løgn, de ligger evig langt bak verdensstørste MMORPG, mangler faktisk 13 millioner spillere.

 

Størst er Ragnarok Online.

 

Dette sa de når de hadde 1.5 millioner folk som spilte, så de løy på seg 15.5 millioner spillere, over 1000% mer enn de de hadde, da var også mange andre MMORRPG større enn WoW.

selv om de sier at de har verdens største MMORPG, betyr det ikke at de mener at de har flest spillere. De kan være størst forde de har flest quests, flest chars, størst map-areal.

 

Men jeg tror ikke på at de er størst før jeg ser et regnestykke ;)

 

Men WoW er jævlig fett da,det er sikkert :cool:

Lenke til kommentar
Blizzard har altså tjent 25240000000kr

Så langt på WOW, og vil tjene ytterlige 2400000000 de neste 6 månedene.

Det er evnt. omsetningen. For å finne ut hva de tjener må du trekke fra driftsutgifter, lønn til ansatte osv. Står nok fremdeles igjen med en del kroner, men jeg skal love deg at mye penger går ut fra kontoen også :-)

Lenke til kommentar

Ha både WOW og GW og ærlig talt, GW klarer jeg rett og slett ikke å spille, blir liksom så mye dårligere etter WOW, spesielt det at når man er ute i "verden" så er det liksom ingen andre der, kun hvis man er i samme gruppe..

Har kjøpt WOW for andre gang nå og fikk det i posten idag, men selvsagt er account sidene nede så jeg og dama kan ikke spille på hver sin pc :thumbdown:

Lenke til kommentar
Blizzard har altså tjent 25240000000kr

Så langt på WOW, og vil tjene ytterlige 2400000000 de neste 6 månedene.

Det er evnt. omsetningen. For å finne ut hva de tjener må du trekke fra driftsutgifter, lønn til ansatte osv. Står nok fremdeles igjen med en del kroner, men jeg skal love deg at mye penger går ut fra kontoen også :-)

Er selvfølgelig klar over det, men siden eg ikkje sitter på den informasjonen blir det litt vanskelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...