Gå til innhold

Nå får du Opera 8 uten reklamebanner, gratis!


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Kan kodene brukes senere? Jeg får ikke registrert den før etter dette har gått ut :(

Nå skal ikke jeg banne i kjerka men jeg mener bestemt at den koden du får, er din til odel og eie. I og med at Opera ber om at du registrerer nettleseren i ditt navn. Så vil nok denne koden virke etter feks reinstall av Windows.

 

Men er du redd for oppgi navet ditt til Opera, så trenger du strengt talt ikke å registrere den på navn, bare på koden.

 

EDIT: leif..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Kan kodene brukes senere? Jeg får ikke registrert den før etter dette har gått ut :(

Nå skal ikke jeg banne i kjerka men jeg mener bestemt at den koden du får, er din til odel og eie. I og med at Opera ber om at du registrerer nettleseren i ditt navn. Så vil nok denne koden virke etter feks reinstall av Windows.

 

Men er du redd for oppgi navet ditt til Opera, så trenger du strengt talt ikke å registrere den på navn, bare på koden.

 

EDIT: leif..

Er ikke redd for å oppgi navn eller noe, skulle gjerne registrert koden med en gang. Men jeg er ikke hjemme hos meg selv innen klokken syv i morgen tidlig, så jeg bare lurer på om jeg kan legge inn koden og få fullversjon etter at feiringen er over.

Lenke til kommentar
hei. det er jo greit om man får en gratis versjon av Opera 8 uten banner, men selv trenger jeg ikke det. Når man har regga versjon så går det for det samme. Har selv 8.0, 8.01 og 8.02 versjonen regga, så jeg trenger ikke gratis versjonen.

Som rattlebattle spør, så spør jeg.. Hva er "regga" version?

Sikkert bare et slang-ord for registrert versjon -> "regga"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
..så jeg bare lurer på om jeg kan legge inn koden og få fullversjon etter at feiringen er over..

Er helt sikker på det trenger du ikke å bekymre deg for altså.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
These codes will not expire in a day, as rumoured, but are fully valid registration codes, with the exception that they will not give you access to Premium Support.

Da er det vel ingen grunn til å tvile lengre.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

I følge vg.no så får du gratis lisenser fram til klokken 15 i dag... Kanskje lengre, hvem vet..? :thumbup:

 

EDIT: En lisens koster 321 kroner, blir en masse penger dette...

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
I følge vg.no så får du gratis lisenser fram til klokken 15 i dag... Kanskje lengre, hvem vet..? :thumbup:

 

EDIT: En lisens koster 321 kroner, blir en masse penger dette...

damn... det var mye.. de taper jo på og gi ut gratis lisenser... men så får di jo cash inn på opera mobil :p menneh... ville ikke gjort d :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Har en ting som jeg lurer på... Når jeg drar musepekeren over bilder/ reklame på en side, så får jeg opp en liten og lang strek som det står "adresse" og en masse tall og bokstaver...

 

Dette er vel adressen til bildet/ reklamen, men hvordan få fjernet denne "adresse" lenken? Den er irriterende, og jeg har ikke behov for den poppe fram slik..! :hmm:

 

Finner ikke ut av det selv med "ctrl B" heller... Noen som kan hjelpe meg..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...