Gå til innhold

Nå får du Opera 8 uten reklamebanner, gratis!


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Dette er ett endags tilbud i fra Opera Software, du får gratis reg kode på [email protected]. Opera 8 kan lastes ned i fra download.com tilbudet gjelder i fra i dag tirsdag 30 kl 12 til kl 12 i morgen onsdag 31.

 

For one day only, you can get an ad-free version of Opera. Simply e-mail [email protected] to obtain a registration code. This offer is valid from 12 a.m. Tuesday, August 30 to 12 a.m. Wednesday, August 31 2005

 

Løp og laste ned! :thumbup:

 

EDIT: leifs i topic og endret litt innlegget..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Dette er jo helt klart spennende, men Opera Software tjener vel så bra på nettleserne til mobiler, at de burde definitivt ha fjernet dette reklamebanneret for lenge siden. Det tror jeg at Opera Software ville ha tjent på i lengden.

 

For meg personlig så er det likegyldig fordi jeg har kjøpt en lisens for lenge siden..

 

EDIT: leif..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Takk for opplysningen, men hvordan funker dette egentlig? Er "[email protected]" en mailadresse som man skal sende mail til? Unnskyld hvis det er dumt spørsmål, men skulle gjerne hatt gratis Opera :blush:

Send en mail til Opera, med adressen [email protected]. Bruk en valid e-post adresse, da vil få til sendt reg koden pr.mail..

 

cremaster Skrevet 30/08/2005 : 12:37

  Ja hvordan fungerer dette? Jeg ser ingenting om dette på forsiden til opera.no

 

Det kommer opp senere i dag tenker jeg, Opera Software skal jo ett virtuelt bursdag party kl 15. og det partyet finner du her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
hva skriver du i mailen da ?  :blush: sry for at jeg er dum menneh .... ikke enkelt og vite lsm ..

At du vil ha en reg kode til Operaen din eller noe sånt... Det er ikke noe passord for å få koden, det er Opera Softwares bursdagsgave, til deg og meg.. :fun:

 

EDIT: sett inn dette i emne feltet: ad-free version of Opera

og i mailen skriver du inn følgende: Can I get an ad-free version of Opera please? Thank you!

 

Da skulle du iallefall være på sikre siden..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
hva skriver du i mailen da ?  :blush: sry for at jeg er dum menneh .... ikke enkelt og vite lsm ..

At du vil ha en reg kode til Operaen din eller noe sånt... Det er ikke noe passord for å få koden, det er Opera Softwares bursdagsgave, til deg og meg.. :fun:

woho :D nå er det bare og vente (forhåpentligvis) ;) er det eneste den fjerner, bannerene osv? :dontgetit: kunne jo hatt noen flere ting den kunne ha gjort også da :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Når er 12 AM PDT?

Var nå klokken 12..

 

12 AM PDT "PDT - Pacific Daylight Time"

Nå er jo ikke Norge akkurat ved Stillehavet da, så derfor jeg spurte

:thumbup:

Det er jo helt riktig :blush: Ser at programmer.no opprerer med kl. 07 til 07. De er sikkert flinkere enn meg, så de har nok rett i det tidspunktet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...