Gå til innhold

Ny mini HLTV Frag movie


Anbefalte innlegg

Er bare noe jeg putta sammen da jeg kjeda meg i kveld og ikke orka dra på forball trening.. :p

Filmen består av hele to frags fra en mix jeg spilte med noen m8s her om dagen, så er ikke mye å skryte av... Men har aldri jobba noe med HLTV før så tenkte jeg skulle prøve litt nå, dere får jo se hvordan det ble :)

En annen ting som falt meg inn er for hver gang jeg mekker noe i vegas lærer jeg meg nye ting, samme skjedde i dag :p

 

Jaja, hf... <-- Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ååh, så dårlig hastighet! Bare 550kB/s :(((

 

Alright. Grusom musikk. Litt mørkt bilde. Brukbar kvalitet, hadde som sagt vært bedre med litt lysere bilde. Ellers, dårlige frags. Flaks er ut, skills er in. rolleyes.gif

Spar meg xorc, den sangen er råtøff :p Kvaliteten er så rævva pga jeg ikke har diskplass til bedre... Men du sier flaks er ut??? :ohmy: Dummeste jeg har hørt, må ha en dose av begge deler mener nå jeg :yes:

Lenke til kommentar
Oi oi... du som heter Magnus ja... :p

Var Joakim med på den mix'en, elr?

Den dagen jeg spiller mix med han... Han er jo dritdårlig :p De som var med på mixen var andre folk fra skolen. Mike, Ludvig, Bror og Philip :)

 

Men får nesten ta chatten et annet sted :p

 

Edit: Ludvig, ikke Nico :p

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar

noe av de dårligste fragene jeg har sett. Den med usb er bare lotto. Du eier ikke aim. Det er tydelig at du ikke har jobba så mye med hltv før. Skjønner ikke hva du mener med at du lærer nye ting hver gang du bruker vegas. :nei::thumbdown:

 

 

totalt en elendig frag movie.

 

men når du blir over ti får sikkert du noe og skryte av du og ;) Lykke til Ziron

Dette var BAD

Lenke til kommentar
Drit i å kall meg noobs, om dere syns det ser ut som aimen min suger så er det pga jeg spilte hele matchen med ny config (method sin) så var uvant, ad.pro.pl. du spessielt er sikkert en feit nerd, men skal ikke snakke mere stygt nå, da får jeg så mye % på warningen :hrm:

 

Likte bare ikke holdningen din, ikke fordi du ikke likte filmen, men at du bare er negativ og slem...

 

btw, mener du med

 

men når du blir over ti

 

ssswopp NEI JEG ER IKKE NOOB! :nei::cry:

 

Sigga, hehe, er vel en smakssak, men personlig liker jeg bedre å se hva som skjer enn at man plutselig "eleporterer" fram :p

lol.. jeg sier ikke at du er noob på cs, men på å lage film.. men jeg har aldri prøvd, så jeg kan egentlig ikke si noe. :D;)

Lenke til kommentar

Til opplysning var ad.pro.pl. en retard kamerat av meg som jeg sendte linken til. Ikke noe å bry seg om... Han ser forresten opp til meg når det gjelder cs, bare så det er sagt. :yes:

 

Men du som sier jeg er noob til å lage film, jeg kan jo alt du trenger for å lage en film liksom. Er ikke noe flink til 3D greier og sånne lekre effekter, men personlig liker jeg best cs filmer som er helt uten slike ting. Bare la ut denne fordi jeg kjeda meg og mekka den på 1time elns, her om dagen. :)

Lenke til kommentar
Til opplysning var ad.pro.pl. en retard kamerat av meg som jeg sendte linken til. Ikke noe å bry seg om... Han ser forresten opp til meg når det gjelder cs, bare så det er sagt. :yes:

 

Men du som sier jeg er noob til å lage film, jeg kan jo alt du trenger for å lage en film liksom. Er ikke noe flink til 3D greier og sånne lekre effekter, men personlig liker jeg best cs filmer som er helt uten slike ting. Bare la ut denne fordi jeg kjeda meg og mekka den på 1time elns, her om dagen. :)

ja, jeg mener ikke at du er dårlig eller no sånn.. men jeg mener når jeg sier noob at du ikke er så erfaren liksom, for vis du hadde vært pro og lagd filmer i flere år så hadde du vært dårlig..

men det er ikke noe galt med filmen din..

Lenke til kommentar
Til opplysning var ad.pro.pl. en retard kamerat av meg som jeg sendte linken til. Ikke noe å bry seg om... Han ser forresten opp til meg når det gjelder cs, bare så det er sagt. :yes:

 

Men du som sier jeg er noob til å lage film, jeg kan jo alt du trenger for å lage en film liksom. Er ikke noe flink til 3D greier og sånne lekre effekter, men personlig liker jeg best cs filmer som er helt uten slike ting. Bare la ut denne fordi jeg kjeda meg og mekka den på 1time elns, her om dagen. :)

ja, jeg mener ikke at du er dårlig eller no sånn.. men jeg mener når jeg sier noob at du ikke er så erfaren liksom, for vis du hadde vært pro og lagd filmer i flere år så hadde du vært dårlig..

men det er ikke noe galt med filmen din..

Hehe sant, har aldri laget noe mer enn 2minutters filmer, så erfaring mangler jeg ja. Og disse filmene er filmer jeg ikke har giddet å bruke mye tid på, for å perfeksjonere den, og time fragsa med musikken og sånt. Kvaliteten er noe jeg heller ikke har giddet bry meg så mye om :p

Men har snakka med en kamerat av meg (MooNY) som har en del demoer med pene frags av seg selv at jeg skal lage en film av han, dette er noe jeg kommer til å ta mye mere seriøst, og kommer bare til å legge den ut om jeg er fornøyd selv.

Selv tror jeg dette kommer til å bli en film med lite effekter, pene frags, tøff musikk (!!), deilig kvalitet og sist men ikke minst TIMING (æ ska prøv hvertfall)... Så stay tuned! ;)

Lenke til kommentar
Til opplysning var ad.pro.pl. en retard kamerat av meg som jeg sendte linken til. Ikke noe å bry seg om... Han ser forresten opp til meg når det gjelder cs, bare så det er sagt. :yes:

 

Men du som sier jeg er noob til å lage film, jeg kan jo alt du trenger for å lage en film liksom. Er ikke noe flink til 3D greier og sånne lekre effekter, men personlig liker jeg best cs filmer som er helt uten slike ting. Bare la ut denne fordi jeg kjeda meg og mekka den på 1time elns, her om dagen. :)

ja, jeg mener ikke at du er dårlig eller no sånn.. men jeg mener når jeg sier noob at du ikke er så erfaren liksom, for vis du hadde vært pro og lagd filmer i flere år så hadde du vært dårlig..

men det er ikke noe galt med filmen din..

Hehe sant, har aldri laget noe mer enn 2minutters filmer, så erfaring mangler jeg ja. Og disse filmene er filmer jeg ikke har giddet å bruke mye tid på, for å perfeksjonere den, og time fragsa med musikken og sånt. Kvaliteten er noe jeg heller ikke har giddet bry meg så mye om :p

Men har snakka med en kamerat av meg (MooNY) som har en del demoer med pene frags av seg selv at jeg skal lage en film av han, dette er noe jeg kommer til å ta mye mere seriøst, og kommer bare til å legge den ut om jeg er fornøyd selv.

Selv tror jeg dette kommer til å bli en film med lite effekter, pene frags, tøff musikk (!!), deilig kvalitet og sist men ikke minst TIMING (æ ska prøv hvertfall)... Så stay tuned! ;)

det øres bra ut.. jeg må følge med..!! :p

Lenke til kommentar
Til opplysning var ad.pro.pl. en retard kamerat av meg som jeg sendte linken til. Ikke noe å bry seg om... Han ser forresten opp til meg når det gjelder cs, bare så det er sagt. :yes:

 

Men du som sier jeg er noob til å lage film, jeg kan jo alt du trenger for å lage en film liksom. Er ikke noe flink til 3D greier og sånne lekre effekter, men personlig liker jeg best cs filmer som er helt uten slike ting. Bare la ut denne fordi jeg kjeda meg og mekka den på 1time elns, her om dagen. :)

Lurte deg godt der. :p:D

Ser ikke opp til lame noob10k fylte spilling magnus :p haha

og er ikke retard

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...