Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan låne nettverk


Anbefalte innlegg

sitter på hybelen og får inn flere åpne nettverk når jeg søker..

 

Mest sansynlig er dette skolen sitt nettverk som flere folk deler trådløst!

 

den ene får jeg inn med god hastighet men når været tar seg til så mister jeg signalet..

 

finnes det noen måte å få bedre signal på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har bare en laptop med innebygget trådløst nettverkskort..

 

noen nærmere forklaring på det du sa?

Når du har integrert kort er det lite du kan gjøre siden det ikke er kobling for ekstern antenne. Du kan kjøpe deg et pcmcia kort med mulighet for ekstern antenne og kjøpe deg en retningsantenne.

 

Men ikke glem at det ikke er helt lovlig å bruke andre sine trådløse nett uten lov.. ;)

Lenke til kommentar
Kjøp deg en Linksys WRT54G/GS og flash den om med en uoriginal firmware og booste den til 251mW :) Da skal det bli fart i sakene ;)

Om det ikke blir nok, er det bare å ta en blikk-/pringlesboks og ta et hull på sida og sett antenna inn der... sikt mot senderes, og da blir det ihvertfall fart på sakene...n

 

nærmere informasjon om hvor hullet skal være, og hvordan det ellers skal være finner du på nettet...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...