Gå til innhold

Casemode til LAN?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og fattern skal starte på ett prosjekt nå i forbindelse med PCstyling... Det går ut på å sette opp en stand på multiLAN (i Bodø), der skal vi blant annet bygge og stille ut en PC, som forhåpentligvis blir solgt i løpet av helgen! Dere skjønner da at vi trenger å bygge noe som ser RÅTT ut, og ikke minst er RÅTT.... Altså trenger vi ett kabinett som vekker oppmerksomhet, og hardware spesifikasjoner som kan presses til det ytterste!!!

 

Er det noen som har tanker og ideer som hva dette kan være? Vannkjøling? Lys? Neon? Plexi? NOE SOM ER RÅTT? Alle ideer og forslag mottas med stor takk!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ville først gått for et Lian-Li/igloo serien, også deretter satt inn et stili plexi glass, og lage hull til radiatorvifter i toppen av kabinettet.. kansje med håndtak på toppen?

kansje den cpu-turtelleren hadde hvert en ide? (tror tråden ligger under "kabinetter")

 

tja.. kansje lage et lokk i toppe, som man kan skli ned en skoff eller kansje en hemmelig disket stasjon? :) mulighetene er så mangt

 

hardware også ja.. et GeForce 7GTX hadde jo vakt oppsikt ;)

 

kansje tusje hovedkortet med sånn lilla uv-tusj, sånn at lederene på HK lyser under UV belysning? en her på forumet som har hatt skikkelig suksess med dette..

(så meget bra ut)

UV-kabler?

En god vannkjøling som har vann som f.eks lyser rødt under uv-belysning? den hadde hvertfall slått an ;)

 

gidder ikke nevne fargede katoder, for UV er finest :tease: punktum.

(kommer seff ann på hva du gjør det til, men farger kan ikke slå mulighetene til UV)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
Hva med og mode et chieftec, lian li eller cm stacker?

 

Off Topic:'

Sa du multi lan?

kommer selv nesten fra bodø, ska komme og ta en titt på proskjektet ditt der når det blir ferdi :thumbup:

off topc:

må du gjøre! ;)

dette er enda kun ett prosjekt, og vil kun bli gjennom ført om vi får penger til det... :)

men vi har bynt planlegging!!! så skal jeg holde deg/dere som er inntrisert oppdatert om vi kommer eller ikke....

 

on topic:

siden vi ikke har god tid, og helst ikke vil over en prislapp på 12000-15000 så tenker vi mer på noe "ferdig", som samtidig er kult... Altså ett rått kabinett! Og forslag til Hardware og små ting som kan gjøre at selve kabinettet vekker oppmerksomhet...

Noen som skjønner hvor jeg vill?

Endret av rstange
Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe et gjennomsiktig kabinett....Det er styling xxx!!!!

Det stygt som f*** ;)

Majoriteten på forumet liker ikke de kabinettene, og de blir jo fort ripet opp, vanskelige å rydde i osv. osv.

 

Til trådstarter: Gå for et Lian Li, og lag det stilrent og pent, samtidig som du gjør noe uten om "det vanlige" (f.eks. firkanta plexiglass i døra, sølv/sørt kabinett og blått lys osv)

Lenke til kommentar
ser flere av dere er glade i Lian Li... :p

burde ikke det være et tegn på at mange har d? liker noe som ikke er så utbredt men som kan bli populært... ;)

 

ellers når det gjelder plexi kabinetter er ikke det noe gunstig for LANere...

Ta en titt her så er det et eksempel på det best du kan klare og gjøre med et plexi, kabbis.

 

SNX drar til danmari i morgen :tease:

Lenke til kommentar
ser flere av dere er glade i Lian Li...  :p

burde ikke det være et tegn på at mange har d? liker noe som ikke er så utbredt men som kan bli populært... ;)

 

ellers når det gjelder plexi kabinetter er ikke det noe gunstig for LANere...

Ta en titt her så er det et eksempel på det best du kan klare og gjøre med et plexi, kabbis.

 

SNX drar til danmari i morgen :tease:

Ja det DER er helt utrolig!!! :dribble::dribble::dribble:

Skjønner ikke ossen han har fått det til jeg..

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
ser flere av dere er glade i Lian Li...  :p

burde ikke det være et tegn på at mange har d? liker noe som ikke er så utbredt men som kan bli populært... ;)

 

ellers når det gjelder plexi kabinetter er ikke det noe gunstig for LANere...

Ta en titt her så er det et eksempel på det best du kan klare og gjøre med et plexi, kabbis.

 

SNX drar til danmari i morgen :tease:

hehe... mye søtt dær ijah :love:

men om jeg skulle gjort noe slik hadde jeg startet tidligere, åsså tror jeg kansje ikke jeg ville solgt den :p

men jeg trenger flere forslag til hva slags kabinett jeg skal gå for!!!

Også trenger jeg ett bra HK med socket 939!!!!!!! :innocent:

Lenke til kommentar
rstange: Tror du har misforstått litt av definisjonen "rått" for de fleste casemoddere iallfall! Rått er spennende, ulikt alt annet. Plexi? Lys? Vannkjøling? Standard! Finn på noe helt anerledes!

nå er jo saken den, at jeg ønsker ikke å legge opp til ett stort casemode prosjekt som kommer til å koste flere lapper, å ikke minst masse tid... Er ute etter ett kabinett alla Lian Li, Thermaltake som kan gjøres litt stilig med plexi/lys/vannkjøling.... Trenger ideer til hva jeg skal gå for....! Å for ikke å glemme hardware! Hva trenger jeg for å bygge en utlimat GAMER PC?!?

Lenke til kommentar

Du trenger det nyeste, overklokket.. :)

Angående selveste mod'n er det jo konge å bruke Mach2 (http://www.3dfxcool.no/index.php?cPath=169) til kjøling, mekke noe UV-reaktiv plexi på det nevnte Lian Li kabinettet å strekke Mach2kabel ut igjennom plexien og gjøre noe tøft med det.. En slik vanntank plassert utenfor kabinettet er jo konge: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALPHA15109

Lenke til kommentar
Du trenger det nyeste, overklokket.. :)

Angående selveste mod'n er det jo konge å bruke Mach2 (http://www.3dfxcool.no/index.php?cPath=169) til kjøling, mekke noe UV-reaktiv plexi på det nevnte Lian Li kabinettet å strekke Mach2kabel ut igjennom plexien og gjøre noe tøft med det.. En slik vanntank plassert utenfor kabinettet er jo konge: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALPHA15109

Nå er jo saken at jeg holder lite på med spilling på PC, så viss jeg skulle bygd meg en PC så er det lett for meg å gå og kjøpe deler etter mine behov, men nå skal jeg altså bygge en PC for GAMERE... Nå kommer det jo ny hardware omentrent hele tiden, så jeg har jo ikke sjangs å vite hva jeg ska se etter... Hva er det ultimate for GAMERE?

Snakker nå om å bygge en PC basert på AMD socket 939... så det jeg trenger er ett HK som funker! En CPU (X2?). Og ett skjermkort? nvidia? eller ATI?? RAM? har skjønt at RAM og grafikkort spiller en viktig rolle for ytelse i spill...

 

 

Takker for all kritikk og hjelp så langt! :)

Men jeg trenger enda flere forslag! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...