Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Listepris på biler, hvor finner jeg det?


Orjanp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
Hello...!!

Beklager så innmari mye! Jeg har vært på ferie nå i en måned, og har ikke vært pålogget her i løpet av samme tid.

 

Jeg er veldig fornøyd med min c520. Navigeringen fungerer kjempebra!!

Det eneste jeg kan trekke for er fotoboksvarslingen... den databasen stoler jeg ikke 100% på. Den fungerer på en slik måte at det kun er brukerne som legger inn fotobokser, og (så vidt jeg har forstått etter en telefon til Mio) er det ingen som foretar kvalitetskontroll på denne.

 

Men eller så er den helt super!

9217356[/snapback]

Jo, jeg har sett Simpsons-filmen. Den var bedre enn jeg forventet, meget bra faktisk. Anbefales!

 

 

Tror kanskje du har postet i feil tråd. :innocent:

Lenke til kommentar
Hello...!!

Beklager så innmari mye! Jeg har vært på ferie nå i en måned, og har ikke vært pålogget her i løpet av samme tid.

 

Jeg er veldig fornøyd med min c520. Navigeringen fungerer kjempebra!!

Det eneste jeg kan trekke for er fotoboksvarslingen... den databasen stoler jeg ikke 100% på. Den fungerer på en slik måte at det kun er brukerne som legger inn fotobokser, og (så vidt jeg har forstått etter en telefon til Mio) er det ingen som foretar kvalitetskontroll på denne.

 

Men eller så er den helt super!

9217356[/snapback]

Jo, jeg har sett Simpsons-filmen. Den var bedre enn jeg forventet, meget bra faktisk. Anbefales!

 

 

Tror kanskje du har postet i feil tråd. :innocent:

9217432[/snapback]

 

Hehe, genial kommentar :p Tror denne tråden er nokså dau.

 

Finner du ikke bilen din på internett, må du se på konkurenter, med noenlunde samme km, utstyrsnivå og slikt. Ikke værre enn det :)

Lenke til kommentar
Hello...!!

Beklager så innmari mye! Jeg har vært på ferie nå i en måned, og har ikke vært pålogget her i løpet av samme tid.

 

Jeg er veldig fornøyd med min c520. Navigeringen fungerer kjempebra!!

Det eneste jeg kan trekke for er fotoboksvarslingen... den databasen stoler jeg ikke 100% på. Den fungerer på en slik måte at det kun er brukerne som legger inn fotobokser, og (så vidt jeg har forstått etter en telefon til Mio) er det ingen som foretar kvalitetskontroll på denne.

 

Men eller så er den helt super!

9217356[/snapback]

Jo, jeg har sett Simpsons-filmen. Den var bedre enn jeg forventet, meget bra faktisk. Anbefales!

 

 

Tror kanskje du har postet i feil tråd. :innocent:

9217432[/snapback]

Hihi :)

Du har helt rett!!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...