Gå til innhold

[LØST]Hvor ligger ISO fra nLite?


Anbefalte innlegg

Topic sier alt... Jeg har akkurat laget et ISO ned nLite, men jeg finner ikke iso filen slik at jeg kan brenne ut en cd.. Dette er skikkelig pinlig, og jeg ber om at den som vet hvor denne befinner seg gidder å si fra uten å si det til resten av verden..

 

EDIT: Ser jaggu ut som dette er et klassisk tilfelle av "dritt-lei-lesing-av-tekstvinduer-jeg-trykker-neste" syndromet.. Man må faktisk aktivt be nLite lage iso filen, det holder ikke å trykke neste..

 

:blush:

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har søkt etter filer som er opprettet den siste uken, men finner ingen iso filer der. Har søkt etter alle iso filer, men finner ikke noe som ligner der..

 

Skikkelig irriterende.. Den stasjonære pc'en min har en ustabil install, så jeg tenkte jeg skulle lage et iso image som var lettere å installere, men så var det å finne det..

 

EDIT: nLite skal i prinsippet, om jeg har fått med meg riktig info, oppdatere en mappe jeg har laget som heter XP slik at den inneholder den informasjonen som er nødvendig for å installere XP. Kan jeg lage en data disk med Nero med de filene som er der? Eller vil ikke den bli bootbar?

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

Hos meg er det en liten forskjell på den oppdaterte katalogen og iso-fila. På isofila ligger det en fil som heter boot.catalog. Denne finnes ikke i den oppdaterte katalogen. Men om det har noe å si vet jeg ikke.

 

Mulig noe kjedelig, men du kan kanskje sette opp nLite på nytt??? Husk i så fall å notere deg hvor iso-fila blir skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...