Gå til innhold

BENQ T905 eller NEOVO F419B


Knutgrus

Anbefalte innlegg

Jeg rakk ikke å se elkjøpavisa før tilbudet var gått ut. Nå er jeg usikker på prisen i butikken siden det ikke står på nett. Men i forrige uke solgte Elkjøp BENQ T905 for 2495,- Ser at prisen er den samme nå, men kun via nettbutikk (og der er den utsolgt...)

 

Lurte på om noen hadde erfaring med skjermen, eller om jeg burde gå for en annen en.

 

Så også de hadde NEOVO F419B til samme prisen (også kun nettbutikk, men denne var på lager).

 

Har lyst på en 19" skjerm med lav responstid og dvi-inngang. Trenger ikke usb eller høytalere.

 

Vurderer også Eizo FlexScan L550 Men er ikke helt sikker.

 

Noen meninger? Andre produkter du er fornøyd med? Helst under 2500-lappen...

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en helt ny F419B. Kjøpte den på Lefdal for 2495,-. Skulle egentlig kjøpe BenQ'en , men den var utsolgt der også..

 

Hvis du kjøper F419B, ikke kjøp DVI-kabel utenom, det følger nemlig med, i motsetning til hva Lefdalmannen mente :p

 

Angående F419B antar jeg at den er helt grei til den prisen, men jeg hadde litt problemer med å stille inn rett lys & farge. Blitt litt bedre etterhvert da :)

 

Men som sagt, skulle egentlig ha BenQ, ettersom det er et merke jeg har hørt om før. Rent spec-messig, er de vel ganske så like. Om det er det samme med kvaliteten vet jeg ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...