Gå til innhold

FrP forut sin tid? Eksempler?


Anbefalte innlegg

Vi har en oppgave på skolen som går ut på å skrive en artikkel om et politisk parti, og jeg har Fremskrittspartiet.

 

Har hørt om folk som sier FrP har vært forut sin tid, og innsett hvordan ting i Norge kom til å bli om vi ikke gjorde noe. I den anledning lurte jeg på om det er noen som har ganske konkrete eksempler på hva FrP foreslo for flere år siden, som regjeringspartiene ser på i dag.

 

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja. Dette blir snart en floskel. FrP er hverken mer eller mindre før andre partier. Som alle andre partier har FrP sine kjerneområder der de er flinke. Så har andre partier. Mange av FrP sine ideer er riv ruskende galimatas mens andre har modnet over noen år og nå blitt en "sannhet".

Men å hevde at det kun er FrP som har dette fenomenet blir som å tro på at Julenissen bor i Drøbak.

Lenke til kommentar

Og siden folk ikke brydde seg om moderators milde henstilling, er poster som ikke svarte på trådstarters spørsmål fjernet fra tråden. Det vil de ytterligere off topic kommentarer blit også. Siden vi allerede har en rekke tråder hvor FrP diskuteres kommer jeg ikke til å lage en ny tråd for de fjernede innleggene.

 

Edit: Bare for å understreke det: Trådstarter sier:

I den anledning lurte jeg på om det er noen som har ganske konkrete eksempler på hva FrP foreslo for flere år siden, som regjeringspartiene ser på i dag.

Det betyr at hvis du ikke har noen slike eksempler, eller hvis du mener at FrP ikke har kommet med slike forslag, eller at andre partier har gjort det også, så er det off topic og du kan la være å poste det her i tråden.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

At staten overtok ansvaret for sykehusene, var kanskje det et FRP forslag? (ikke helt sikker)

 

Anbefaler deg å sende en mail til FRP, det er faktisk endel. Går jo ikke en eneste diskusjon med Hagen på Tv uten at han påpeker at "dette som dere er for nå fremmet vi jo forslag om for x antal år siden" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...