Gå til innhold

Nerdebule oppryddingen din!


Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

De gode tidene er over... hybelkaninene mine flyter ikke i frihet lengre, ingen underlige lukter som forandrer seg fra dag til dag lengre, ingen dunge med insikter som har dødd av dehydrering lengre... jepp, det er nye tider!

 

Det hele begynte i går. Min stefar var så uheldig å se under databordet mitt, han angret sekundet etter.

Armert med en støvsuger og arbeidsmoral lik nullgikk jeg mot kjelleren min. Etter en liten lur på en time og en dass tur + avisa, var jeg klar.

Jeg begynte å fjerne drit som kan kvele/drepe/få støvsugeren min til å føle seg ubehagelig. Jeg fant blant annet en død stankelbain og linsevæsa som jeg har anntatt borte i flere måneder. All driten kom på to plastposer.

Så begynte jeg med støvsugingen. Med kaldt blod drepte jeg hybalkaninene mine som jeg lenge har sett på som familie :cry: Jeg fant til og med noen muterte hybalkaniner som prøvde å angripe meg... de møtte en brå død i munningen til støvsugeren min. Jeg kom fram til at de må ha blitt mutert pga blandingen av diverse merkelig avfall som lignet mye på radioaktivt avfall. En hybelkanin var så kompakt at den kjentes som et hårstrikk, den som alle andre døde brutalt! Etterhvert fant jeg noe hardt og avlangt. Det var en uåpnet tyggis pakke som jeg kjøpte for to måneder siden. Tygger forresten på den nå jeg... Etter det skjedde det ikke så mye annet bortsett fra diverse angrep fra fortvilte muterte hybalkaniner *kreve risikotillegg*.

 

Jeg hadde et poeng med denne historien, men det ser ut til at jeg har glemt det....

aha, jeg lurte på om hvordan det gikk når dere ryddet nerdebulen deres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryddet/vasket ca. hver 14. dag.

 

Nå når jeg har flyttet på hybel håper jeg også at jeg klarer å holde den rytmen.

 

Har også lignende erfaringer med rydding for noen år siden, men jeg er nå hybelkanin-fri og trives med det :) Mulig det er bare meg, men jeg klarer ikke å la støvet/kaninene ta kontrollen lengre og jeg har merket stor forskjell i lukt- og luftkvaliteten etter at jeg begynte å rengjøre jevnlig.

 

Vet hvor jævlig ei bule kan bli etter ei stund med et litt avslappet forhold til rengjøring, så alt jeg kan si er: Been there, done that! ;)

Lenke til kommentar

la meg telle:

3 cola flasker

1 tom pose med chips

1 pakke ballerina kjeks

halvfull søppelbøtte

maks 4-5 kaniner under bordet

 

Trokke jeg trenger å bekymre meg med det første :D Men til tider kan det se så jævlig ut at jeg må finne fram en søplesegg og bare dra av et 20 cm lag med skrot fra bordet rett i sekken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...