Gå til innhold

Har Gainward 6600GT monteringshull?


ATWindsor

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg skjermkort og har siktet meg inn på dette:

 

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26699

 

Det billigste 6600GT med dual-dvi (om noen har et kort med tilsvarende ytelse og dual-dvi å anbefale så bare si ifra).

 

Kortes skal kjøles med en reserator 1 plus. vannkjøling-

 

"- Compatibility : Graphics cards with heatsink mounting holes"

 

Det jeg lurte på er om gainward-kortet har disse nevnte hullene (et oppe til venstre og et nede til høyre for kjernen). Og også om man bare kan ta av kjøleren, og regne emd at ramen har det bra?

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha utforsket muligheten for passiv kjøling, har jeg funnet ut at de har hull, men ikke standardformat. Dermed ble en del produkter utelukket, slik som Zalman etc. Men har du en eller annen form for universalkobling går det nok greit.

Hmm, det er jo synd, vet ikke helt hvor fleksibel monteringsmekanimen til den vannblokka er, kasnkje greiest å prøve en annen produsent da. Dine erfaringer, er det fra gainward generelt, eller denne konkrete modellen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...