Gå til innhold

forholdsvis billig mobil med OS X-støtte


bkak

Anbefalte innlegg

Siden min trofaste gamle nokia 5510 (ja, det var den med qwerty-tastatur som gimmick :D) gikk av med døden i fyr og flamme her da jeg satt i laderen for en knapp halvtime siden, trenger jeg ny mobil. Jeg har ikke hatt behovet for å engasjere meg i mobilverdenen på en god stund, da jeg rett og slett ikke bruker mobiltelefonen veldig mye. Litt meldinger og innkommende samtaler blir det, men det gjør meg ikke stort om den er gjenglemt en dag eller to i uka.

 

Kriteriene for ny mobil er som følger:

Forholdsvis billig (1800 og nedover er prisklassen jeg kan tenke meg)

Bluetooth/blåtann

Støtte for OS X (dette er viktig, siden jeg sitter på en macintosh 99% av tiden)

Batteri som lever i over et kvarter (igjen, har har vel teknologien gått framover)

Taster som kan skrives med med store hender som ikke har neglene finspisset til presisjonsvåpen

Et intuitivt grensesnitt hadde vært fint, men da jeg kjøpte mobil sist var det tofarget nokia som var det store. Kamera er også ok, men jeg stiller ingen krav til bildekvaliteten utover at det kan dokumentere små rariteter i hverdagen.

 

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt både t610 og t630 med power book. de kan du vel få slengt etter deg et eller annet sted hvis det skal vere billig og bra batterikapasitet.Bruker nå W800i, men den kvalifiserer seg ikke for under 1800spenn akkurat nå. Tror generelt at SE har god støtte for mac, har enda til gode å måtte laste ned eller legge inn drivere fra cd for å kunne koble sammen en mac og en mobil fra SE. Bra SE :thumbup:

Med å koble sammen mener jeg å synkronisere adressebok, laste bilder til iphoto, bruke tlf som modem, laste over mp3 og annet samt styre itunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...