Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett fungerer bare på visse ting.


Anbefalte innlegg

Okey her er situasjonen.

 

Fått ny PC og alt så ut til å fungere fint helt til i går da jeg ikke fikk noe kontakt med noen websider med opera, IE eller firefox. Antok at det bare var internettet som var klikk men da jeg prøvde å starte et nettspill så funka det helt som det skulle.

 

Hvordan kan det ha seg at nettet ikke fungerer på noen internettlesere men et spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey her er situasjonen.

 

Fått ny PC og alt så ut til å fungere fint helt til i går da jeg ikke fikk noe kontakt med noen websider med opera, IE eller firefox. Antok at det bare var internettet som var klikk men da jeg prøvde å starte et nettspill så funka det helt som det skulle.

 

Hvordan kan det ha seg at nettet ikke fungerer på noen internettlesere men et spill?

Har du på andre Nedlasting programer da du ikke fikk kontakte port 80(IE,FF,Opera?)

Lenke til kommentar
Okey her er situasjonen.

 

Fått ny PC og alt så ut til å fungere fint helt til i går da jeg ikke fikk noe kontakt med noen websider med opera, IE eller firefox. Antok at det bare var internettet som var klikk men da jeg prøvde å starte et nettspill så funka det helt som det skulle.

 

Hvordan kan det ha seg at nettet ikke fungerer på noen internettlesere men et spill?

Har du på andre Nedlasting programer da du ikke fikk kontakte port 80(IE,FF,Opera?)

nope. ingen andre stod på da det klikka =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...