Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

formatering av pc uten win cd?


Anbefalte innlegg

er det mulig og formatere på andre måter enn med win cden?

win inst henger når den skal sjekke etter om jeg har noen tidligere versjoner av win?

kommer ikke videre, dermed får jeg ikke formatert,alt i inst prog henger etter en stund,tingenes iboende faenskap slår til igjen

Endret av tasmus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det mulig og formatere på andre måter enn med win cden?

win inst henger når den skal sjekke etter om jeg har noen tidligere versjoner av win?

kommer ikke videre, dermed får jeg ikke formatert,alt i inst prog henger etter en stund,tingenes iboende faenskap slår til igjen

Du kan bruke en oppstarts diskett, hvis du har en diskettstasjon i pc`en da. Fra DOS a:

skriver du format c: . Du kan bruke alle typer windows oppstarts disketter :) Men hvis Windows install henger fordi den sjekker tidligere versjoner av windows, så har du valgt feil i installering/formatering menyen. Du skal IKKE velge reinstallere windows. Velg "Formater partisjonen med NTFS-filsystemet". Hvis det er XP du bruker da. Da skal den formatere uten problemer så lenge det ikke er noe galt med harddisken. Etterpå velger du installere. Men hvor stor er harddisken/e, hvor mange partisjone har du , og hvilken windows versjon bruker du?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...