Gå til innhold

Ventet i AV køen i 3 timer og ble "removet"


Anbefalte innlegg

Silvermoon sin AV begynte idag å fungere. Jeg stilte meg i kø, og etter 2timer og 50 minutter "tabbet" jeg ut til MSN i akkurat 2 minutter, fordi jeg hadde fått en melding.

 

Da jeg kom tilbake var jeg ute av køen, sansynlighvis fordi jeg hadde fått den accept tingen rett etter jeg var tabbet ut..

 

Finnes det ingen mulighet for å slippe å vente 3 timer til?? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis køen har blitt litt mindre etter at du tabbet ut :p

 

Edit: Du blei nok eid der ja :thumbup:

Ser ikke helt meningen med edit i posten din siden du ikke har brukt redigeringsmuligheten men men.. Ser du har en greie for det der :roll:

 

OT:

 

Du kan laste ned BGbuddy eller noe fra curse-gaming.com og ta på auto join med en gang du får accept.

 

Og i neste patch blir det enda bedre:

Entering a battleground now resets the timer for the AFK flag. This should prevent players being kicked by the AFK timer moments after they enter the Battleground instance.
Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet går du ut av køen dersom du er AFK.

Nei, du går ikke ut av køen, men om du er afk blir det gjerne litt vanskelig åklikke på accept. Det kan jo være litt upraktisk med autojoin iblant da, som i går f.eks. gjorde jeg MC og vips så loadet ddet og jeg var i AV, doh!

Lenke til kommentar

Hvis du er i AFK 'mode' når du entrer Battlegrounds så vil du automatisk bli kastet ut igjen. Auto-Accept eller ikke tror jeg.

 

Men Blizzard skal ha endret litt på det i 1.7 patchen, og du blir avflagget AFK og tidtakeren blir resettet når Battlegrounds starter.

 

Da kan du faktisk forlate PC'en i noen minutter uten frykt for å miste plassen din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...