Gå til innhold

kjøp source, og få med 1.6?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man får vel med 1.6 med Half Life.

ja, jeg har kjøpt half-life.. og har 1.6..

men jeg lurer bare på om hvis jeg bare kjøper source uten half-life, vil jeg da få både source og 1.6 sammen??

Skrevet
bare kjøpe source? Mener du at du skal kjøpe Counter-Strike Source uten Half-Life 2? Hvor får du kjøpt det?

hmm.. er det sånn at du må kjøpe half-life 2 og laste ned source som på 1.6??

da må spørsmålet isåfall bli..:

hvis jeg kjøper HL 2 får jeg da med HL 1??

Skrevet

Her kan du se hva som følger med de forskjellige pakkene.

HL2 i butikken er det samma som Bronze pakka.

Valve's BACK CATALOG er de 2 nederste pakkene, altså hvis du kjøper silver eller gold pakka, så får du med ALLE spillene.

Skrevet
Hvis du kjøper HL2 i butikken får du med 1.6 (tror jeg). Med Silver/Gold får du det også (100% sikkert), men ikke med bronze.

Du får ikke med 1.6 hvis du kjøper HL2 Retail Standard Edition (på DVD eller CD, men nå selges kun DVD versjonen), eller HL2 Collector's Edition i butikken. Du får kun med 1.6 hvis du kjøper Half-Life, eller Condition Zero i butikken, eller kjøper Gull eller Sølv pakka på Steam.

Skrevet
Hvis du kjøper HL2 i butikken får du med 1.6 (tror jeg). Med Silver/Gold får du det også (100% sikkert), men ikke med bronze.

Du får ikke med 1.6 hvis du kjøper HL2 Retail Standard Edition (på DVD eller CD, men nå selges kun DVD versjonen), eller HL2 Collector's Edition i butikken. Du får kun med 1.6 hvis du kjøper Half-Life, eller Condition Zero i butikken, eller kjøper Gull eller Sølv pakka på Steam.

hva er er gull og sølv pakka?? har hørt noe snakk om det der før, men har aldri skjønnt d..

Skrevet

hva er er gull og sølv pakka?? har hørt noe snakk om det der før, men har aldri skjønnt d..

Det er de du får kjøpt på Steam (Browse Games).

Skrevet
hvor mye må man regne med å betale for en sånn gull pakke da..?? eller evt. sølv..??

Stikk på E-bay, kjøp en Half Life 2 CD-Key

Betalte 20 dollar trur... nå kan jeg da spille 1.6, CZ, HF2, CS:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...