Gå til innhold

Støy fra stasjonær pc. Løsninger ønskes


Anbefalte innlegg

Hei

 

Problemet er som følger:

Jeg bor rett under en person som har en stasjonær pc stående på gulvet. Denne pcen er påslått døgnet rundt. Maskinen genererer en meget plagsom during i taket mitt, noe som blir ekstra plagsomt på natten når alt annet er stille.

 

Vi har forsøkt å legge ett teppe under maskinen, men dette hjalp heller lite.

 

Jeg lurer derfor på om noen erfarne eller kreative sjeler kanskje kunne komme meg til hjelp her. Om det eventuelt finnes noe maskinen kan stå på som fjerner denne duringen som går rett gjennom gulvet, altså taket mitt.

 

Tips og råd taes imot med stor takknemlighet.

 

Mvh

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste om en som hadde brukt en betong helle (slik du legger i hagen) på en høytaller. Dette fikk bort duringen som forplantet seg i huset. Han brukte også ett lite stykke tøy og la i mellom hellen og gulvet for å ikke lage riper. Foruten at den tok bort forplantnings støyren, så ga den også den positive bivirkningen av bedre bass.

 

Kunne vært ett forsøk. Hellene koster ikke mer enn noen få kroner stykket hos hage butikker.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...