Gå til innhold

Program for å skrive ut "selskaps-hefte"?


Anbefalte innlegg

Hei! Ikke så lett å beskrive i emnet hva jeg er ute etter, men jeg er ute etter et program der jeg kan sette inn bilder og tekst på samme side.. lage rammer rundt tekstboksene og rundt bildene, og få gode utskrifter. Skal lage et selskaps-hefte til en konfirmasjon, og har bildene og tekstene klar, trenger da bare et program der jeg kan mikse og trikse dette sammen. Noen som vet om et passende program til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Hm.. bumper denne. For jeg lurer på hvilke innstillinger som må brukes..

 

Jeg har laget et slikt hefte til en 75 årsdag. Forside, meny, sanger osv i Word.

Så vil jeg skrive den ut i hefteform på A5 og brette slik at sidene blir A5.

 

Velger "Hefteutskrift" i utskriftsalternativer og forhåndsvisningen ser bra ut, men den skriver ut 4 sider på en A4 side og da blir det litt lite. Det passer heller ikke sammen til å kunne brettes enkelt til et hefte....

 

Noen som har noe forslag til hvordan dette gjøres?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...